Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft office 2007

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Microsoft office 2007

Weet er iemand winkelprijzen van een pakket Microsoft Office 2007 ?
    Dit pakket downloaden via microsoft.com kost 138 euro maar volgens mij vind ik het ergens anders wel goedkoper...
    Heeft iemand een idee waar ik het goedkoopst deze software LEGAAL kan kopen ?

Thanks !

Strupie

Re: Microsoft office 2007

Microsoft Office Home & Student 2007 (3 gebruikers): €99 bij HCW.
    Dit bevat:
    Word 2007
    Excel 2007
    PowerPoint 2007
    OneNote 2007

edit: Je hoeft daarvoor geen student te zijn, mag enkel niet in bedrijven gebruikt worden. Studenten kijken beter bij MA3D (€60).
    Last edited by Stijn.V; 11 maart 2009, 21:05.
    about.me/stijnv

Comment

Op www.slim.nl voor studenten-thuisgebruik: EURO 48,75. Is ook voor schoolmedewerkers.
      De Nederlandstalige versie Office Enterprise 2007 bevat een grootse verzameling van hele bekende Microsoft producten:
      * Word, een A4’tje voor Nederlands schrijven was nog nooit zo makkelijk
      * Excel, tabellen maken voor scheikunde; jij draait er je hand niet meer voor om
      * PowerPoint, presentatie geven? Met de nieuwste PowerPoint knalt jouw presentatie van het scherm
      * OneNote, bewaar al je virtuele aantekeningen op 1 plaats en raak ze daardoor nooit meer kwijt
      * Outlook, natuurlijk voor je mail; maar wist je dat er ook een handige agenda-functie in zit?
      * Publisher, posters, advertenties, al je marketing-materiaal kun je maken met Publisher
      * Access, database bouwen voor statistiek? Met Access wordt het gewoon leuk om te doen!
      * InfoPath, beheer al je documenten bij elkaar. Zo hou je overzicht en vind je ze makkelijker terug.
      * Groove, connect to the world! Je maakt je huiswerk nooit meer alleen!
      * Spellingscontrole in Nederlands, Engels, Frans en Duits.

* Dit product wordt geleverd inclusief een studentenlicentie. Je mag deze versie van de software blijven gebruiken, ook na beeindiging van je opleiding.
      Sony DSRL-A300 met SONY-lens CZ Vario-Sonnar DT 3.5-4.5/16-80 mm ZA - Flitser HVL-F58AM.

Comment

Een gewone, normale, brave, hardwerkende particulier is voor hetzelfde bijna 500 euro kwijt.
        Je gebruikt eerst de probeerversie en daarna kan je online het pakket kopen...

* was fout

En upgrade voor de Offie Pro > € 449.95
        Last edited by theokus; 11 maart 2009, 22:29.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

De TS kan beter zeggen wat hij allemaal wil, er zijn zoveel verschillende Office-versies met elke zijn specifieke inhoud.
          De meeste mensen willen Outlook, Word, Excel en eventueel Powerpoint maar daarom is dit niet voor iedereen zo.
          Hoe meer je wil, hoe duurder het wordt ...
          Spijtig dat in die Office Home & Student 2007 geen Outlook zit.

Kijk zeker ook eens of een upgrade niet van toepassing is, daarom moet je niet altijd een vorige versie van Office hebben maar volstaat ook Works.
          Een OEM is ook nog te vinden.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Zou OpenOffice (gratis te verkrijgen) via OpenOffice.org geen oplossing kunnen bieden??
            Of is dit niet goed omdat het gratis is??
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
              Zou OpenOffice (gratis te verkrijgen) via OpenOffice.org geen oplossing kunnen bieden??
              Of is dit niet goed omdat het gratis is??
              Heel zeker en ik ben voorstander van Openbron Software
              Maar dan raad ik wel aan om te beginnen vanaf het prille begin.
              Bestaande data importeren is niet zo eenvoudig.
              Sorry dat ik hier tussen kom.
              Ik heb wat ervaring met die zaken
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Hier 84.30 euro.

Open Office is waarschijnlijk voor 99,99 % van de thuisgebruikers méér dan voldoende als alternatief. "Helaas" is het gratis en dan kan het voor velen niet goed zijn hé.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Hier 84.30 euro.

Open Office is waarschijnlijk voor 99,99 % van de thuisgebruikers méér dan voldoende als alternatief. "Helaas" is het gratis en dan kan het voor velen niet goed zijn hé.
                  Ja zo zou het wel eens kunnen zijn nete
                  Writer en Calc zijn perfecte vervangers in dit geval.

Vroeger kon je Access bijv. apart kopen en dat is ook al niet meer.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Hier 84.30 euro.
                    Als je er dan toch voor wil betalen dan zou ik tenminste de Office Standaard 2007 nemen, daar zit tenminste Outlook in.
                    Maar deze versie zie ik niet eens staan op deze website.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      De TS kan beter zeggen wat hij allemaal wil, er zijn zoveel verschillende Office-versies met elke zijn specifieke inhoud.
                      De meeste mensen willen Outlook, Word, Excel en eventueel Powerpoint maar daarom is dit niet voor iedereen zo.
                      Hoe meer je wil, hoe duurder het wordt ...
                      Spijtig dat in die Office Home & Student 2007 geen Outlook zit.

Kijk zeker ook eens of een upgrade niet van toepassing is, daarom moet je niet altijd een vorige versie van Office hebben maar volstaat ook Works.
                      Een OEM is ook nog te vinden.
                      Behalve indien je Exchange gebruikt, zie ik geen andere reden om Outlook perse nodig te hebben. Ik vind Windows Mail best te pruimen.

Indien je Exchange gebruikt, vraag dan aan je baas een kopie van hun pakket, is legaal toegelaten voor thuisgebruik van de werknemers dacht ik.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

In de laatste EOS staat een advertentie van digikids.be.
                        Daar koop je de Office professional 2007 voor 69,9€. (incl Outlook & Access)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Indien je Exchange gebruikt, vraag dan aan je baas een kopie van hun pakket, is legaal toegelaten voor thuisgebruik van de werknemers dacht ik.
                          da's afhankelijk van welk type licentie-overeenkomst je werkgever heeft.

wij hebben een volume licentie en mogen de versie's thuis ook gebruiken.

Open Office heeft ook zijn voordelen en is inderdaad voor de meeste thuisgebruikers genoeg. Weet wel niet hoe het zit qua compatibiliteit van Office 2007 documenten en Open Office... Voor oudere Office versies heb je die compatibility pack maar is dat er ook voor OO?
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

Comment

Supper bedankt voor de vele reacties !
                            Belangrijkste voor mij is dat er "word,exel en outlook inzitten.
                            Ik heb inderdaad ook aan open office gedacht maar ik wist niet of je bestaande word-bestanden er probleemloos mee zou kunnen bewerken. En als ik de reactie hier lees van enkelen die er ervaring mee hebben is dit precies niet eenvoudig vandaar de Microsoft Office...

Strupie

Comment

het openen van Word-bestanden en excel-bestanden in open office is even gemakkelijk als met Office zelf

ik heb net geprobeerd om een docx in OO 3 te openen en dit lukt zonder problemen... sommige effecten bij tekeningen gaan verloren maar standaard opmaak is GEEN probleem...
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

Comment

Working...
                              X