Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung xl LED backlight displays

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Samsung xl LED backlight displays

Ik wil binnenkort m'n goede oude crt 'vervangen' voor het kritische fotowerk.

Vooreerst dacht ik aan een Eizo CG 19" of 21" maar ik wou wel es weten of er mensen zijn die ervaring hadden met deze nieuwe lcd's van Samsung.

Re: Samsung xl LED backlight displays

Oorspronkelijk geplaatst door Aeolis Bekijk bericht

Vooreerst dacht ik aan een Eizo CG 19" of 21" maar ik wou wel es weten of er mensen zijn die ervaring hadden met deze nieuwe lcd's van Samsung.
    Voor wat het waard is : ik heb er een paar maanden geleden bij hun introductie een kwartiertje mee staan klooien op een beurs. Beeldkwaliteit is top Ze stonden opgesteld naast andere topschermen (eigen merk) en ze springen er zo uit. Net zoals de prijs

Tjerri

Comment

Serieus? Zo goed? Kan je iets vertellen over de verticale kijkhoek en hoe ze vergelijken met de instapmodellen van Eizo? Of tov de Eizo CG-19 toevallig?

Ik overweeg 1200 neer te leggen voor een Eizo CG-19 maar zie die Samsung XL-20 (4:3) volledig zitten (1000 Euro), als ie maar even goed of beter is.

Bedankt!

Comment

Het voordeel van die LED is dat zwart nog zwarter is en dat binnen drie jaar uw backlight nog steeds even helder is als bij de dag van aankoop.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Vraagje!

Wij hebben ons een LEDtv 40B7020 aangeschaft, een zwarte, maar ik dacht dat die allemaal zo een schermverlichting hadden!!! Weet iemand dat???
          Ik dacht toch een zacht licht te hebben rond men tv zo stond hij afgebeeld!!
          Voor de rest is de tv SUPER!!!!

groeten L

Comment

Heeft dat niet (domme vragen bestaan toch hoor)...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lambke Bekijk bericht
              Vraagje!

Wij hebben ons een LEDtv 40B7020 aangeschaft, een zwarte, maar ik dacht dat die allemaal zo een schermverlichting hadden!!! Weet iemand dat???
              Ik dacht toch een zacht licht te hebben rond men tv zo stond hij afgebeeld!!
              Voor de rest is de tv SUPER!!!!

groeten L
              Alleen Philips heeft Ambilight, waar ze ook een patent op hebben, tenzij dit reeds vervallen of verkocht zou zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Dat binnen drie jaar uw backlight nog steeds even helder is als bij de dag van aankoop.
                Dat zal nog moeten bewezen worden, ik vrees ervoor dat je hier ferm bedrogen zou kunnen uitkomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aeolis Bekijk bericht

Misschien vind je hier nuttige info
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Working...
                  X