Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Is mobiel telefoneren wel veilig?
Collapse
X
-
-
Re: Is mobiel telefoneren wel veilig?
Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk berichtWild ! ik denk dat dat een gag is die uitgevonden is door Belgacom om het mobiel telefoonverkeer te stimuleren
Voor diegene die willen weten hoe het werkt : taraa !
Slu !
Tjerri
Comment
-
Jammer dat dit de waarheid is.
Anders kon ik mijn patatjes koken met een GSM.
Om energie te sparen.
Wat wel echt waar is :
Iemand belt me.
'k Hou mijn GSM tegen mijn oor. Heel dicht tegen mijn oor om hem/haar goed te horen.
De persoon aan de andere kant zegt iets wat me niet aanstaat.
En dan begint mijn bloed te koken. Zeker 100°C." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtJammer dat dit de waarheid is.
Anders kon ik mijn patatjes koken met een GSM.
Om energie te sparen. ...Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
zolang het niet bewezen is dat het NIET ongezond is, gebruik ik hem minimaal
Ik heb nog steeds een vast toestel !"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
Er zit niet voor niets een complete afscherming in een microgolfoven, om te voorkomen dat er teveel straling buitenkomt...http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtzolang het niet bewezen is dat het NIET ongezond is, gebruik ik hem minimaal
Ik heb nog steeds een vast toestel !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtIs daarvan dan al bewezen dat het NIET ongezond is?"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
Comment