Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muziek vermaak op feest.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Muziek vermaak op feest.

Binnen enkele maanden organiseer ik op een zondag 2/8 een middagfeest voor de 50ste verjaardag van mijn vrouw. Aangezien ik een beetje acoustische muziek vermaak wil hebben ben ik op zoek naar een "iets" die deze namiddag kan opfleuren. Het feest gaat door in Damme... dus iemand of groepjes van buiten West-Vlaanderen zijn waarschijnlijk uitgesloten, tenzij de prijs hierdoor niet is opgedreven.

iemand een idee?
    Het moet wel acoustisch zijn, en iets meer dan gewoonweg "achtergrond" muziek.
    Het mag ook geen ouderwetse muziek zijn... maar eerder algemene en voor iedereen aangenaam meeswingende vibes.

Graag jullie advies...
    Dirk
    Le talent n’existe pas. Le talent, c’est d’avoir l’envie de faire quelque chose (Jaques Brel).

Re: Muziek vermaak op feest.

Veel vraagt ge eigenlijk niet hoor...!!!

't moet enkel zonder geluidsversterking zijn, 't moet modern zijn, iedereen moet kunnen meezingen, 't mag niet te kostelijk zijn, 't moet niet speciaal van West Vlaanderen te zijn maar als het anders is mag 't niet meer kosten....

Hebt ge al ne play-list liggen?? Stuur die anders effen door dan vraag dat ik hier even in de geburen!!

En dat laatste is nu geen zwans want mijne gebuur die zit in een orkestje....http://blog.seniorennet.be/thesnas/ Ze zijn wel extra goed!!!

God weet ....zit er nog een gelegenheidsfotograaf bij voor dezelfde prijs !!!
    Last edited by perman; 11 maart 2009, 23:38.
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Re: Muziek vermaak op feest.

Gewoon een schoonmoeder uitnodigen, altijd genoeg akoestiek en het gaat over van alles en nog wat ... voor ieder wat. Ah ja, meestal hebben die een kodakske bij.
      Ik kan alleen niet garanderen dat iedereen lang zal blijven.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Working...
      X