Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
het leven is.....
leven op de dag die je begonnen bent
vergeten wat gisteren was(alleen de erge dingen)
en niet wachten wat het morgen wordt het kan dan immers al gedaan zijn.
dit is mijn motto en zo ga ik ook door het leven het er al genoeg jong zien gaan
zoals mijn vader zaligger altijd zei
plant een bos van 100 bomen en hoeveel halen de kaap van de 100
sommige worden al in de kiem gesmoord.
anderen halen het eerste jaar niet.
plots kunnen ze met tientallen te gelijk omwaaien op het laaste zullen er niet veel over
zijn die er honderd jaar staan
want er zullen er altijd zijn die om een of andere reden het niet halen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Afgelopen zaterdagmorgen rond 7 uur, ik lag wakker in bed want het beloofde een zonnige dag te worden. Heel toevallig was ik aan dit topic op BD aan het denken en aan de definite van leven. Meer bepaald dacht ik aan het citaat van VerSeg:
Het leven is met wat geluk iets moois waarvan je moet genieten zolang je kunt, het kan op twee seconden om zeep zijn en dat komt soms sneller dan je denkt.
Helaas maar al te waar...
Zelfde zaterdagmorgen een kwartierje later telefoon...
Mijn vader belt mij dat hij mijn moeder niet meer wakker krijgt. MUG en ambulance... -> ziekenhuis... -> spoedopname... -> onderzoeken...
Mijn moeder heeft tijdens de nacht een zéér ernstige hersenbloeding gehad. Na nieuwe complicaties is ze gisteren met spoed geopereerd en ligt nu op intensive care. Ze wordt in een diepe slaap gehouden... Situatie is heel kritiek.
Mocht je in gedachten even aan haar kunnen denken... Ze kan alle "hulp" gebruiken.
Dank je wel...
Afgelopen zaterdagmorgen rond 7 uur, ik lag wakker in bed want het beloofde een zonnige dag te worden. Heel toevallig was ik aan dit topic op BD aan het denken en aan de definite van leven. Meer bepaald dacht ik aan het citaat van VerSeg:
Helaas maar al te waar...
Zelfde zaterdagmorgen een kwartierje later telefoon...
Mijn vader belt mij dat hij mijn moeder niet meer wakker krijgt. MUG en ambulance... -> ziekenhuis... -> spoedopname... -> onderzoeken...
Mijn moeder heeft tijdens de nacht een zéér ernstige hersenbloeding gehad. Na nieuwe complicaties is ze gisteren met spoed geopereerd en ligt nu op intensive care. Ze wordt in een diepe slaap gehouden... Situatie is heel kritiek.
Mocht je in gedachten even aan haar kunnen denken... Ze kan alle "hulp" gebruiken.
Dank je wel...
op steun van aan deze kan kan je zeker rekenen zal aan haar denken
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment