Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Windturbine bezocht.
Collapse
X
-
-
Re: Windturbine bezocht.
prachtige beelden, je moet het maar durven zo hoog.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtprachtige beelden, je moet het maar durven zo hoog.
grt,bouk.
Inderdaad!
Ik vraag mij af,in het licht van de tegenwoordige populariteit van de zonnepanelen,hoe het komt dat de privé windturbine niet mag delen in dit succes.
WalterD850
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk berichtInderdaad!
Ik vraag mij af,in het licht van de tegenwoordige populariteit van de zonnepanelen,hoe het komt dat de privé windturbine niet mag delen in dit succes.
Walter
En in woongebieden zou dit steevast leiden tot klachten van buren (geeft schaduw op mijn gazon, maakt lawaai, maakt mijn tam konijn bang enz.... .
Dus daarom geen succes voor de privéwindmolens.
Zelfs het plaatsen van een "gewone" windmolen wordt steevast op protest van buren en vaak natuurverenigingen onthaald. Dus iedereen is voor "groene energie" maar niet aan hun achterdeur.Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.
Comment
-
Grappig dat je op de laatste foto aan de rook uit de schoorsteen kunt zien dat die dag de (weinige) wind van links komt. Maar die andere windmolens in de verte geven daarentegen duidelijk de indruk dat de wind blijkbaar meestal toch van rechts komt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtprachtige beelden, je moet het maar durven zo hoog. grt,bouk.
De kans voor zo'n bezichtiging zou ik zeker niet laten liggen.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtDe kans voor zo'n bezichtiging zou ik zeker niet laten liggen.
Comment
Comment