Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Outlook 2007
Collapse
X
-
-
Re: Outlook 2007
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtWat zit er allemaal in dat .pst-bestand, e-mails én e-mailadressen?
Al uw post, al uw adressen.
Het fijne is dat alles in één bestand zit dus das .pst bestand.
Geldt voor Outlook 2003 of 2007 maar niet voor Outlook Express.
Zo kan je in Outlook Expres een account exporteren of opslaan als een *.iaf" bestandje.
Ieder account is zo'n *.iaf bestandje.
Valt er iets voor dan moet je heel die rimram van een account niet meer invoeren
maar gewoon zo'n bestandje importeren.
Jouw post-bestand bij Outlook Express kan je een andere plaats geven
zoals ik al eerder zei.Last edited by theokus; 26 februari 2009, 23:56.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtJa dat gaat maar dat heet niet pst-bestand.
Klik Extra
Klik op opties.
Klik Onderhoud
Klik archiefmap
Klik wijzigen > en kies een andere locatie.Grtz, Tigra-Boy
~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~
Comment
-
Tip voor mensen met een thuisnetwerkje: zet uw .pst bestand(en) op een netwerkschijf. Dan kan je je mailbox benaderen vanaf meerdere computers zonder dat je mail e.a. versnippert raakt over verschillende .pst bestanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door misti Bekijk berichtTip voor mensen met een thuisnetwerkje: zet uw .pst bestand(en) op een netwerkschijf. Dan kan je je mailbox benaderen vanaf meerdere computers zonder dat je mail e.a. versnippert raakt over verschillende .pst bestanden.ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtehm..
Export mailbox != PST verplaatsen
Als je die 1 keer op een andere plaats zet (zoals mijn documenten), neem je die dus gewoon mee als je de rest ook backupt...
Daarnaast zit in die .pst alle informatie (naast e-mails, dus ook agenda, contactpersonen, taken, ...). Het enige dat er niet in zit zijn de e-mail accounts zelf (de inloggegevens dus)...Last edited by polleke_cgc; 27 februari 2009, 12:49.Groeten,
Polleke
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk berichtBedankt, ik ga dit eens uitproberen...
Express heb ik jaaaaren gebruikt omdat die zo snel in gebruik is.
Je kan er ook snel briefpapier mee maken.
In mijn meer creatieve periode deed ik dat graag
ps. doe de groeten aan die lieve dame
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door misti Bekijk berichtTip voor mensen met een thuisnetwerkje: zet uw .pst bestand(en) op een netwerkschijf. Dan kan je je mailbox benaderen vanaf meerdere computers zonder dat je mail e.a. versnippert raakt over verschillende .pst bestanden.
Ook als je PC op de derde verdieping Outlook open staan heeft en jij in de kelder je mail wil binnen halen zal je eerst vier verdiepen naar boven mogen lopen als ge niet eens op je vrouw of kinderen kan schreeuwen dat ze je mail moeten afsluiten.
Ge kunt natuurlijk in de kelder ook eens de stroom uitschakelen maar da's niet altijd zo handig.
Het hangt er dus voor iedereen van af hoe de configuratie is van je netwerk in huis en hoe je alles gebruikt.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtVind ik niet zo'n goede tip, bij de minste netwerkproblemen kan je pst corrupt geraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door misti Bekijk berichtVan die netwerkschijf maak je uiteraard regelmatig een backup... .ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtOk, die 15 mails die tussen 2 backups in verloren zijn gegaan zijn dan hopelijk niet te belangrijk.
Soms komt hier maar één mail per avond binnen (niet spam) maar soms ook twintig in een keer.
En spijtig genoeg, het is bijna altijd net die ene mail dat je kwijt bent dat het belangrijkste is.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtMaak jij dan om het kwartier een BU?
Soms komt hier maar één mail per avond binnen (niet spam) maar soms ook twintig in een keer.
En spijtig genoeg, het is bijna altijd net die ene mail dat je kwijt bent dat het belangrijkste is.
(Al kun je met scanpst.exe redelijk veel herstellen).ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichtNeen tuurlijk niet, maar door je pst op een netwerkschijf te zetten heb je wel een beduidend grotere kans op corruptie, dus waarom het risico nemen?
(Al kun je met scanpst.exe redelijk veel herstellen).Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment