Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tip: Safari 4 bèta

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tip: Safari 4 bèta

De nieuwste browser van Apple.
    ZDNET news and advice keep professionals prepared to embrace innovation and ready to build a better future.

Net even geprobeerd en valt me helemaal niet tegen hoor.

Snel en gelikt. Beetje zoals Google Chrome maar iets beter me dunkt.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Re: Tip: Safari 4 bèta

Vanavond eens proberen!
    Als overtuigd Safarigebruiker ben ik heel benieuwd.
    Mvg Tim

Comment

Ziet er inderdaad niet slecht uit. Maar ik schat Google Chrome op het moment nog net iets hoger in. Ik vind ook geen manier om favorieten te importeren uit andere browsers.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik blijf bij sarafi 3 tot de beta versie voorbij is.
        Heb hem even gebruikt, en veel te veel bugs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Ziet er inderdaad niet slecht uit. Maar ik schat Google Chrome op het moment nog net iets hoger in. Ik vind ook geen manier om favorieten te importeren uit andere browsers.
          Bij bookmarks staat een apart folderke: Bookmarks from Internet Explorer

Weet niet of dit ook reeds kan bij vorige versies, maar je kan de tekstvakken gewoon groter maken door ze te verslepen rechtsonder.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ben Safari 4 aan het testen en ziet er voorlopig heel goed uit en werkt heel snel.

De tabs die nu naar boven zijn geplaatst zal wel even aanpassen worden.
            Last edited by Ticor; 26 februari 2009, 23:19. Reden: typefout
            Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
              Ben Safari 4 aan het testen en ziet er voorlopig heel goed uit en werkt hel snel.
              Yep, same here
              www.indetailfotografie.nl

Comment

same, lekker vlot!

blauwe "laadbaar" is er niet meer, en tabs bovenaan zijn wennen.
                er is wel een workarround (zie intermactivity) maar 'k snap het niet goed.

mm
                ∏__|_ ∏__|_
                "no rules, great shots"
                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                  same, lekker vlot!

blauwe "laadbaar" is er niet meer, en tabs bovenaan zijn wennen.
                  er is wel een workarround (zie intermactivity) maar 'k snap het niet goed.

mm
                  Ik heb net mijn tabbar teruggeplaatst naar onderen. Net zoals bij de oude versie.
                  O.a. hier kan je de commando's vinden: klik
                  In de terminal.app geef je het commando dat je wil in en vervolgens enter.
                  Safari afsluiten en terug opstarten et voila...

Tabs terug beneden zetten is bv:
                  defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool NO
                  Het $-teken moet je wel laten vallen. Dat staat nl. al standaard in de terminal.
                  Mvg Tim

Comment

't is even wennen die tabs bovenaan, maar stoort me niet.
                    Gebruik op't werk Safari 4 (windows) thuis op mac nog versie 3

Comment

Vlot, leuk uitzicht, en...
                      Tja, wat had men anders verwacht van Apple

Gemac

Comment

Ik wacht toch ook maar tot het de officiële versie 4.x wordt. Maar dat zal wellicht pas met "Snow Leopard" (OSX 10.6) zijn...

(vroeger gebruikte ik mijn PowerBook G4 uitvoerig voor het installeren van bètasoftware, maar nu is die tijd voorbij en houd ik me liever bij een stabiel systeem)
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          Ik wacht toch ook maar tot het de officiële versie 4.x wordt. Maar dat zal wellicht pas met "Snow Leopard" (OSX 10.6) zijn...

(vroeger gebruikte ik mijn PowerBook G4 uitvoerig voor het installeren van bètasoftware, maar nu is die tijd voorbij en houd ik me liever bij een stabiel systeem)
                          Inderdaad, want ik heb gemerkt dat in Safari 4 hier en daar nog wat bugs zitten.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

hhmm ik draai er nu een aantal weken mee zonder enige problemen
                            www.indetailfotografie.nl

Comment

Working...
                            X