Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Print/drukwerk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Print/drukwerk

Hey allemaal!
    Ik ben al jaren gepassioneerd door de grafische wereld (ontwerpen van drukwerk) en daardoor ben dus ook wat met fotografie begonnen. Daardoor ben ik het op dit forum terecht gekomen.
    Voor de verenigingen waarvoor ik nu soms is een affiche ontwerp, werk ik samen met een lokaal drukkerijtje. Maar dit is vrij duur drukwerk.... daarom ben ik opzoek naar een goedkope drukkerij, maar natuurlijk ook kwalitatief, in de regio van Ninove/geraardsbergen.
    Sommigen zullen waarschijnlijk wel zeggen dat goedkoop en kwalitatief niet samen gaan... maar tis toch het proberen waard.
    thanks!

Re: Print/drukwerk

Nog nooit van digitaal drukwerk gehoord?

T
    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Het ligt natuurlijk aan de oplage.

Als het al deftige aantallen zijn, kan je eens kijken bij www.flyer.be
      Niet zo duur, ideaal voor verenigingsdrukwerk.
      Fuji FinePix S100fs

Comment

@ mendel:
        Digitaal drukwer is geen optie. De oplages die ik nodig heb zijn te groot.
        5000 A6 of A5 flyers digitaal zal nog een pak meer kosten dan wat ik nu betaal aan flyers in offset bij een lokale drukker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GertG Bekijk bericht
          @ mendel:
          Digitaal drukwer is geen optie. De oplages die ik nodig heb zijn te groot.
          5000 A6 of A5 flyers digitaal zal nog een pak meer kosten dan wat ik nu betaal aan flyers in offset bij een lokale drukker.
          Dan kijk echt eens naar de prijzen op flyer.be
          Is er een afhaalpunt in jouw buurt?
          Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GertG Bekijk bericht
            Hey allemaal!
            Ik ben al jaren gepassioneerd door de grafische wereld (ontwerpen van drukwerk) en daardoor ben dus ook wat met fotografie begonnen. Daardoor ben ik het op dit forum terecht gekomen.
            Voor de verenigingen waarvoor ik nu soms is een affiche ontwerp, werk ik samen met een lokaal drukkerijtje. Maar dit is vrij duur drukwerk.... daarom ben ik opzoek naar een goedkope drukkerij, maar natuurlijk ook kwalitatief, in de regio van Ninove/geraardsbergen.
            Sommigen zullen waarschijnlijk wel zeggen dat goedkoop en kwalitatief niet samen gaan... maar tis toch het proberen waard.
            thanks!
            Jep! Ik ken er één in je regio (ninove-geraardsbergen).

Namelijk eventitems.com. Ik liet me ook lang "oplichten" door een lokaal drukkerijtje...

Toen overgestapt naar eventitems met een heel bang hartje... want tenslotte ging het in mijn geval over een prijs dat tussen de 40 - 70% lager was.
            EN ik werk er nu al 6 maanden mee samen... . En drukwerk is qua kwaliteit zelfs beter dan mijn regio-drukker. Ik bestel bijna wekelijks flyers, affiches, drieluikjes... (ben een vormgeefster).
            Ook altijd goede service, altijd op tijd, ... en een scherpe prijs .... dus wat hoef een mens nog meer.

url: eventitems.com

Veel succes met je drukwerk!

Comment

bedankt voor de reacties Ruz en zimba

Comment

Gert ... waar heb je uiteindelijk iets gaan bestellen ? .... kan voor iedereen hier interessant zijn.

Ondertussen ben ik wel in mijn nopjes... eventitems, de mensen waar ik al een tijdje mijn drukwerk bij bestel... hebben een deel van hun prijzen laten zakken + een nationale leverdienst gelanceerd.
                Concurrentie kan fantastisch zijn!

Comment

Working...
                X