Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schijfruimte herverdelen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schijfruimte herverdelen

Hello,

Ik zou mijn schijfruimtes willen hervedelen want mijn C-schijf zit vol:

- BOOT C: : 116 GB, 250 MB vrij
    - BACKUP D: : 101 GB, 99 GB vrij
    - RECOVER E: : 15 GB, 10 GB vrij

Ik zou nu 50 GB vrije ruimte van mijn D: schijf willen overzetten naar mijn C: .

Iemand een idee hoe dit moet? Ben gene PC-krak

Ah ja nog vergeten: ik werk op Windows XP.
    Last edited by armani; 22 februari 2009, 17:58.

Re: Schijfruimte herverdelen

Backups maken en Partition Magic "uit de kast" halen ..

Comment

Is Gparted betrouwbaar?

Comment

Ik zou eerst ccleaner eens installeren, om wat "rommel" te verwijderen (soms kan je daar verschillende GB mee "uitsparen").
        Daarnaast : gegevens kan je zomaar verplaatsen, programma's kan je verwijderen en herinstalleren (op de andere partitie).

Als je op de C: zo weinig ruimte vrij hebt, is het heel goed mogelijk dat programma's als partition magic er niet in slagen je C: groter te krijgen...
        Groeten,

Polleke

Comment

Een oplossing zou zijn dat ik de map "mijn muziek" nu 7,20 GB verplaats van C: naar D:

Dan heb ik terug wat ruimte op C: en voldoende op D: om nog veel muziek op pc te zetten.

Alleen heb ik dan wat schrik dat Itunes de nummers niet meer gaat vinden.
          Heb al eens een map verplaatst van Itunes en dan moest je nummer per nummer aan Itunes gaan zeggen waar ze stonden. Of is er een andere oplossing daarvoor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
            Alleen heb ik dan wat schrik dat Itunes de nummers niet meer gaat vinden.
            Heb al eens een map verplaatst van Itunes en dan moest je nummer per nummer aan Itunes gaan zeggen waar ze stonden. Of is er een andere oplossing daarvoor?
            Gevonden. Dus probleem is opgelost. Thanks

Comment

Working...
            X