Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke digitale tv

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke digitale tv

Ik ben hier zowat aan het vergelijken, en zie dat tv Vlaanderen toch nog het beste basispakket geeft (TCM oa, en muziekzenders die vooral muziek ipv zever uitzenden), alleen: dit is enkel tv, voor internet en telefoneren heb ik helaas nog telenet of belgacom nodig, en die geven het voor 50€ + abon.kosten....dus voorlopig kijk ik nog nog analoog
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: welke digitale tv

Analoog ? .. via de kabel dan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      Analoog ? .. via de kabel dan ?
      inderdaad, ik bedoel ik kijk nog niet digitaal( kijk nog naar het gewone telenet aanbod), ik ben de digitale zender paketten aan het bekijken (zijn er nog andere dan?)
      Last edited by toerist; 23 februari 2009, 06:34.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Bij telenet heb je toch een shake voor 50 euro waar telefoon internet & huur digitale HD decoder inzit?

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Bij telenet heb je toch een shake voor 50 euro waar telefoon internet & huur digitale HD decoder inzit?

mir
          jaja, dat weet ik, het gaat om het zenderaanbod, dat mij niet aanstaat, geen TCM, geen WDR, geen VH1? Tenzij je bijbetaald, en dan nog. Het is het zenderaanbod van TV Vlaanderen dat mij meer aanspreekt, maar ja, dan zijn er weer andere beperkingen
          George Orwell

Comment

Ikzelf ben sinds december sat kijker.
            Dit niet enkel voor onze Vlaamse zenders maar ook voor deze van over de plas.
            Ik heb een schotel van 80cm met 3 LNB's uitgericht op Astra 1 - 2- 3 en nog plaats voor Hotbird.
            Ik heb het totaalpakket van TVV gekozen om zo ook HD te kunnen kijken en het is werkelijk fenomenaal. Voor de goedkoop moet je het echter niet doen want een HD ontvanger die ook nog eens moet kunnen oppakken (PVR) is €€€
            Het gewone pakketje is wel concurrentieel met Telenet. Voor internet en telefonie heb ik dan het Smart Shake abo gekozen.

Ook toch even dit, het standaard schoteltje voor als men HD wil kijken is goed maar door zijn kleine diameter toch heel gevoelig voor weersomstandigheden.
            Ik heb al mijn materiaal aangekocht bij www.harelsat.be

Succes met je keuze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht

mir
              zit in die 50 euro dan ook nog het gewone (analoge) kabelabonnement ? of komt dit er nog bovenop ?

Comment

die komt er nog bij dacht iets van een 12 euro.

mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  alleen: dit is enkel tv, voor internet en telefoneren heb ik helaas nog telenet of belgacom nodig, en die geven het voor 50€ + abon.kosten....dus voorlopig kijk ik nog nog analoog
                  Ik begrijp je probleem niet.
                  Je kan toch perfect de digitale TV bij TV Vlaanderen nemen en je internet bij een provider van je keuze?
                  Er is heus wel wat meer keuze dan belgacom & telenet hoor.

Je neemt gewoon per produkt de beste keuze naargelang jou wensen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                    Ik begrijp je probleem niet.
                    Je kan toch perfect de digitale TV bij TV Vlaanderen nemen en je internet bij een provider van je keuze?
                    Er is heus wel wat meer keuze dan belgacom & telenet hoor.

Je neemt gewoon per produkt de beste keuze naargelang jou wensen.
                    Inderdaad, zie mijn post hierboven. Vandaag de Telenet installateur over de vloer gekregen (internet en telefonie) en sinds december TVV kijker

Comment

Working...
                    X