Ze zijn niet mals geweest met mijn inzet, want 'k had de hoogst mogelijke score gekregen!
'k had dus alle kleurtjes zo gelegd zodat je er op 3m afstand de Mona Lisa perfect in kon zien. Dat was blijkbaar dus niet echt de bedoeling van dat spelletje
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Ze zijn niet mals geweest met mijn inzet, want 'k had de hoogst mogelijke score gekregen!
'k had dus alle kleurtjes zo gelegd zodat je er op 3m afstand de Mona Lisa perfect in kon zien. Dat was blijkbaar dus niet echt de bedoeling van dat spelletje
Mvg,
Frederic
Allez, ben dan niet de enige met een monsterscore (negatief gezien)
78, ik ben dan ook zo kleurenblind als de pest.
Vooral blauw/groen, daar zit mijn probleem fors. De rest was een vlakke score maar daar een hele hoge berg.
16 op een niet gecalibreerde hp-laptop, en met een bril op met vettige vegen
het beste in mijn categorie zou een 4 zijn. (denk dat o.a. Matthias dat is, 20-29 jaar, man) Ik ben best tevreden eigenlijk
Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is BLOG
hhmm... ik scoor een 19 op een gekalibreerde Macbook Pro... 'k Ga deze test ook nog eens proberen op een gekalibreerde iMac (model 2006, dus één met nog een goed scherm, in tegenstelling tot die nieuwe Alu iMacs... )
Comment