Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dagen verschil tussen 2 data berekenen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: dagen verschil tussen 2 data berekenen

Eigenlijk is mijn vraag de volgende: ik had vroeger zo'n programma, maar op het werk wil dit progje niet draaien (win xp) terwijl het thuis wel lukt
    Het ziet er zo uit en het is duidelijk wat het doet, denk ik.

[IMG]kalender[/IMG]
    Last edited by JanVG; 19 februari 2009, 21:20.
    mijn fotosite

Comment

Moet gemakkelijk zelf te maken zijn in C#.NET of VB.NET.

Helaas heb ik wat tijdgebrek.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVG Bekijk bericht
        Eigenlijk is mijn vraag de volgende: ik had vroeger zo'n programma, maar op het werk wil dit progje niet draaien (win xp) terwijl het thuis wel lukt
        Het ziet er zo uit en het is duidelijk wat het doet, denk ik.

[IMG]kalender[/IMG]
        Ja maar Jan, nu wordt het toch heel anders niet: je hebt het programma maar het werkt
        niet op uw werk....
        Of heb je het helemaal niet meer.
        Anders wordt het googelen tot je zwart ziet
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Toch maar online dan? click => http://www.widgetbox.com/widget/date...nce-calculator

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
            ik krijg dit ding niet aan de praat: zie enkel in de bovenhoek twee piepkleine kalendertjes
            en dit lijkt erg veel (twee kalendermaanden naast elkaar) op het mdb bestand dat Jyotsna zo vriendelijk was me te pm-en.
            Wat ik eigenlijk wil is een overzicht met 12 kalendermaanden, waarin ik kan slepen om een periode te slecteren (zie mijn prt scr in vorige mail)
            Dat progje doet het trouwens wel in Vista, maar niet meer (vroeger wel) in XP (hetzij thuis of op het werk). Foutmelding dat er een ocx ontbreekt 'or onof iets dependencies'. Onze informaticus op het werk weet er in elk geval geen raad mee.
            mijn fotosite

Comment

ik krijg dit ding niet aan de praat: zie enkel in de bovenhoek twee piepkleine kalendertjes
              en dit lijkt erg veel (twee kalendermaanden naast elkaar) op het mdb bestand dat Jyotsna zo vriendelijk was me te pm-en.
              Wat ik eigenlijk wil is een overzicht met 12 kalendermaanden, waarin ik kan slepen om een periode te slecteren (zie mijn prt scr in vorige mail)
              Dat progje doet het trouwens wel in Vista, maar niet meer (vroeger wel) in XP (hetzij thuis of op het werk). Foutmelding dat er een ocx ontbreekt 'or onof iets dependencies'. Onze informaticus op het werk weet er in elk geval geen raad mee.
              Google, your best friend on the internet

klik

Voldoet deze niet? Google dan eens op 'Date Difference Calculator' : aprox. 49.100.000 hits.
              Als 't daar nog niet tussen zit, dan zal je 't op je vingers moeten uitrekenen

Mvg,
              Frederic

Mvg,
              Frederic

Comment

Geen java geinstalleerd misschien? Anders weet ik het ook niet meer...

Comment

Working...
                X