Ik ben op zoek naar een TV-kaart met teletekst-ondersteuning omdat mijn oude Hauppauge wintv-kaart het regelmatig laat afweten.
Nadat Pinnacle enkele weken geleden gestopt is met tv-kaarten te produceren is er enkel nog Haupppauge.
Het zou een PCI-EXPRESS kaart moeten zijn of desnoods EXPRESS-CARD (=voor laptop).
HVR-1700 HVR-2200 HVR-1400 zijn de gangbare modellen.
De uitleg die ik op internet gevonden heb is nogal vaag en soms tegenstrijdig en ik kan niet met 100% zekerheid uitmaken of die types over teletekst-software beschikken.
Bovendien zijn Hauppauge produkten niet zo bekend in Belgie.
Is er iemand die ervaring heeft met voornoemde kaarten van
Hauppauge:HVR-1700,HVR-2200 of HVR-1400 en eens wil nagaan of teletekst opties beschikbaar zijn ???
Met Dank,
tomost@telenet.be
Nadat Pinnacle enkele weken geleden gestopt is met tv-kaarten te produceren is er enkel nog Haupppauge.
Het zou een PCI-EXPRESS kaart moeten zijn of desnoods EXPRESS-CARD (=voor laptop).
HVR-1700 HVR-2200 HVR-1400 zijn de gangbare modellen.
De uitleg die ik op internet gevonden heb is nogal vaag en soms tegenstrijdig en ik kan niet met 100% zekerheid uitmaken of die types over teletekst-software beschikken.
Bovendien zijn Hauppauge produkten niet zo bekend in Belgie.
Is er iemand die ervaring heeft met voornoemde kaarten van
Hauppauge:HVR-1700,HVR-2200 of HVR-1400 en eens wil nagaan of teletekst opties beschikbaar zijn ???
Met Dank,
tomost@telenet.be
Comment