Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valentijn vandaag...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Valentijn vandaag...

Waarom zouden we meedoen aan 14 februari als uitgekozen dag voor de verliefde ??
    zijn jullie misschien in het jaar zo druk bezig en zien jullie je lief of vrouw dan niet staan tot de dag dag dat de media begint te roepen help valentijndag ;

Ik geef nooit op valentijn dag ,waarom doe ik dat ,omdat ik onder het jaar niet vergeet wat de vrouw hier doet voor onze kinderen en voor mij ,dus vindt ik dat je spontaan in het jaar je vrouw of lief als eens met een cadeau mag verwennen ,en niet alleen op deze domme commerciele dag .

Wij geven elkaar dus door het jaar heel kleine attenties ,en op de 14 februari gaat voor ons voorbij zoals een gewone dag in het jaar .

Groetjes

Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
      Waarom zouden we meedoen aan 14 februari als uitgekozen dag voor de verliefde ??
      zijn jullie misschien in het jaar zo druk bezig en zien jullie je lief of vrouw dan niet staan tot de dag dag dat de media begint te roepen help valentijndag ;

Ik geef nooit op valentijn dag ,waarom doe ik dat ,omdat ik onder het jaar niet vergeet wat de vrouw hier doet voor onze kinderen en voor mij ,dus vindt ik dat je spontaan in het jaar je vrouw of lief als eens met een cadeau mag verwennen ,en niet alleen op deze domme commerciele dag .

Wij geven elkaar dus door het jaar heel kleine attenties ,en op de 14 februari gaat voor ons voorbij zoals een gewone dag in het jaar .

Groetjes

Ardesign
      Het is niet omdat je op Valentijn iets extra geeft of doet voor elkaar dat je de rest van het jaar elkaar niet meer ziet staan hé.
      Groetjes Hendrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
        Het is niet omdat je op Valentijn iets extra geeft of doet voor elkaar dat je de rest van het jaar elkaar niet meer ziet staan hé.
        Als dat geen hint was, dan weet ik het ook niet meer!
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Dat rood staat niet mis Jos

Tot volgend jaar op Valentijn!
          Groetjes Hendrika

Comment

wel,ik moet zeggen dat ik mijn vrouwtje goed verwend heb,maar deed dat ook vandaag enz.......

Comment

Deze vragen kan je altijd stellen natuurlijk :

Waarom iets meer geven/doen met Valentijn?
              Waarom iets meer geven/doen met Kerst?
              Waarom iets meer geven/doen met Nieuwjaar?
              Waarom iets meer geven/doen met Sinterklaas?
              Waarom iets meer geven/doen met Pasen?
              Waarom iets meer geven/doen met een verjaardag?
              Waarom iets meer geven/doen met een huwelijksverjaardag?

Omdat dit een traditie is en je een bepaalde persoon op dat moment eens extra in de bloemetjes wil zetten? Wat maakt het uit, als je er het beste van maakt kan dit alleen ten goede komen.
              Geeft eens een deftige reden waarom je het niet zou doen? Niemand verplicht je trouwens om dat te doen.
              En vind je dit te commerciëel ... je hoeft echt niet altijd iets (duur) te kopen om iemand in de bloemmetjes te zetten hoor, er zijn zoveel leuke dingen dat je kan doen waarmee je de partner een groot plezier doet.
              En ja ... zoals met alles wordt ook dit commerciëel uitgebuit maar het ligt aan jezelf hoever je hieraan meedoet. Het moet echter niet de reden zijn om te zeggen dat je er niet aan meedoet, de beslissing moet gewoon ieder voor zich nemen.

En wat doe je dan met het huwelijk zelf? Mooi gekleed, ceremonie hier en daar, chique wagens of paard en kar, chic feest, veel genodigden met overvloedig eten en drank ... de meesten onder ons kennen dat wel. En meestal gevolgd door een mooie dansavond en een huwelijksreis ...
              Ook dit is anders zomaar een dag waarop je aan je partner laat zien dat je van hem/haar houdt, net zoals het die andere dagen van het jaar moet zijn.
              En toch heeft dit even veel of even weinig nut als een extra attentie op Valentijn.

En het is niet alleen de man dat zijn vrouw even in de bloemetjes moet of mag zetten hé ... zoiets werkt in de twee richtingen en dit is bij ons altijd het geval.
              Ik heb altijd een attentie voor mijn vrouw en ook zij heeft er altijd eentje voor mij.
              Last edited by VerSeg; 16 februari 2009, 03:16.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

dacht dat Valentijn was; om in het geheim je liefde aan iemand te verklaren.
                je stille liefde een kaartje sturen of een andere attentie zonder afzender?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  dacht dat Valentijn was; om in het geheim je liefde aan iemand te verklaren.
                  je stille liefde een kaartje sturen of een andere attentie zonder afzender?
                  grt,bouk.
                  Nog iemand die er zo over denkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                    Ja, 't is waar.
                    Liefde is niet datumgebonden toch?

Maar ik heb er toch aan toegegeven en het chocolaatje dat ik bij mijn koffie kreeg aan haar gegeven.
                    Alé, 't is al een goe begin. Het is uiteindelijk de geste die telt.

Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Groetjes

Ardesign
                      Eens een dag per jaar dwars liggen kan geen kwaad.
                      14 februari geeft nochtans juist dat extraatje waarvoor vele vrouwtjes en wellicht ook mannen vallen.
                      Goeie raad van een oudere man.

groetjes,
                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

je hebt gelijk hoor, maar daar is Valentijndag ook niet voor bedoeld.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                        X