Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Valentijn vandaag...
Collapse
X
-
-
Re: Valentijn vandaag...
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtDie woorden kennen we en mogen we dus wel geloven ... meestal is dit voorafgegaan door "hoofdpijn".
't Zal aan mijn kwaliteiten liggen.
Comment
-
Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtAh, ik hoor dat hier maar weinig.
't Zal aan mijn kwaliteiten liggen.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtAh, ik hoor dat hier maar weinig.
't Zal aan mijn kwaliteiten liggen.Groetjes Hendrika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtWat zit jij hier dan nog te doen?Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtWat zit jij hier dan nog te doen?Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtValentijncentjes verdienen.Groetjes Hendrika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtach ja...voor die bloemekesCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtWat zit jij hier dan nog te doen?
(weer een moeilijk mopje)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtEn jij, je ging toch slapen?Groetjes Hendrika
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtWat zit jij hier dan nog te doen?
Hard aan het werk.*
*Komt goed uit. Kan mijn lichaam wat recupereren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtJa da's just...was het alweer vergeten, de leeftijd zekerCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtNeen, gewoon een eigenschap van vrouwen.Groetjes Hendrika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtWat Jos zegt.
Hard aan het werk.*Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment