Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft een Synology 207+ NAS Hard Disk ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie heeft een Synology 207+ NAS Hard Disk ?

Beste vrienden ,

Ik zoek mede Bdr's die zo'n toestel bezitten , en hun ervaring willen delen.
    Ik ben van plan om er ook eentje aan te schaffen , daar mijn Externe schijf het begeven heeft ( zie andere topic) .
    Wachtend op verdere informatie.
    Groeten ,
    VDS Digit@l ( wordt nieuwe nick, ter informatie)
    Rohnny
    Groeten , VDSDigit@l

Re: Wie heeft een Synology 207+ NAS Hard Disk ?

Ik heb een Synology DS 107+. De versie met een schijf. Bijkomend als backup van mijn Synology gebruik ik een USB-schijf.

Heb vroeger met een server liggen foefelen en dan overgeschakeld naar de Synology. Momenteel draait hij hier al iets meer dan een jaar en ik ben er ontzettend tevreden van.

Bovendien blijft Synology voortbouwen aan de Firmware en worden nog steeds extra mogelijkheden toegevoegd.

Specifieke vragen ... Zet ze maar in dit topic.
    Ken's Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Broeckie Bekijk bericht
      Ik heb een Synology DS 107+. De versie met een schijf. Bijkomend als backup van mijn Synology gebruik ik een USB-schijf.

Heb vroeger met een server liggen foefelen en dan overgeschakeld naar de Synology. Momenteel draait hij hier al iets meer dan een jaar en ik ben er ontzettend tevreden van.

Bovendien blijft Synology voortbouwen aan de Firmware en worden nog steeds extra mogelijkheden toegevoegd.

Specifieke vragen ... Zet ze maar in dit topic.
      Ik heb vandaag beslist om voor de 207+ te gaan , maar ben nog aan het kijken welke schijven ik erin zal plaatsen.
      Groeten ,

Rohnny
      Groeten , VDSDigit@l

Comment

Ik heb de 207+ nu reeds een aantal maanden. Voorzien van 2 harddisks van 500 GB in raid 0 geconfigureerd.Enig nadeel was de koelventilator die teveel lawaai maakte.Heb deze intussen vervangen door een ander type (Papst Fan 612F/2L 6 x 6cm). Dit gaat zeer eenvoudig .Een USB harddisk aan de 207+ hangen (geformatteerd in native ) werkt bij mij niet - na een tijdje herkent de NAS de USB-harddisk van 1TB niet meer.Backup via het netwerk van een desktop PC en een laptop met Syncback verloopt echter zonder problemen.

Jan

Comment

Working...
        X