Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

XP on Mac Mini

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: XP on Mac Mini

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
    lees eerst eens goed wat er staat.

Sommige posters lopen over van de computerkennis maar slagen er niet in een etiketje te lezen.
    de extra k heb ik achtergehouden om de strom van info wat minder zwaar te maken.
    Say no more, ik werk al 18 jaar in IT en ben nog steeds verbaasd van het soort vragen waar sommigen nog mee afkomen...

Waarmee ik niks wil zeggen op de TS hier, maar bij mij gaat er nooit XP op mijn Mac komen! Alsof je zou vragen of het mogelijk is om een motor van een auto van 10.000Euro in een auto van >30.000Euro kan steken...

Dany bewust vermeden van auto merken te noemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
      Say no more, ik werk al 18 jaar in IT en ben nog steeds verbaasd van het soort vragen waar sommigen nog mee afkomen...

Waarmee ik niks wil zeggen op de TS hier, maar bij mij gaat er nooit XP op mijn Mac komen! Alsof je zou vragen of het mogelijk is om een motor van een auto van 10.000Euro in een auto van >30.000Euro kan steken...

Dany bewust vermeden van auto merken te noemen

't Is u geraden...
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
        lees eerst eens goed wat er staat.

Sommige posters lopen over van de computerkennis maar slagen er niet in een etiketje te lezen.
        de extra k heb ik achtergehouden om de strom van info wat minder zwaar te maken.
        Je hebt gelijk, er hangt inderdaad een ministickertje op.

Had het niet gezien omdat hij op een nogal moeilijk bereikbare plaats staat.

Ben nu aan het overwegen om eventueel met Virtualisatie te werken.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Bij ons op school verandert bijna elke avond de Mac-klas in een pc-klas dankzij BootCamp (gratis bij Intel-mac en Leopard) en Windows. De reden: omdat de grafische opleiding nooit 's avonds les heeft zou er een klas leegstaan, of er moesten nog extra pc's worden aangeschaft.

Bootcamp vereist een herstart als je op pc wil overstappen (alt-toets ingedrukt houden tijdens opstarten)

Zelf draai ik al een jaar zonder probleem XP en Vista op Parallels Desktop.
          Je kan hiermee meerder virtuele pc's maken, als je maar genoeg schijfruimte hebt.
          Sommige usb-apparaten worden helaas niet ondersteund.
          Parallels Desktop draait naar keuze in een venster of in full-screen.

Op mijn power pc gebruikte ik Virtual PC.
          aan mijn kleurbeheer mag je twijfelen, maar mijn pizza's zijn niet te evenaren!
          grtz
          marc-en-ciel

Comment

Working...
          X