Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fortis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fortis

Is het nu nog veilig om bij de Fortis Bank te zijn? Ik kan er niet meer aan uit.
    Al mijn zuurverdiende spaarcentjes staan bij de Fortis. Gaan die failliet gaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      Is het nu nog veilig om bij de Fortis Bank te zijn? Ik kan er niet meer aan uit.
      Al mijn zuurverdiende spaarcentjes staan bij de Fortis. Gaan die failliet gaan?
      Met spaargeld zal er geen probleem zijn.
      (geld op een spaarboekje bijv.)
      Het spaargeld trouwens van elke bank in moeilijkheden is gewaarborgd door de staat.

En Fortis die failliet zou gaan?
      Dat wil ik toch eens meemaken
      Ik bedoel dat ik dat nog niet zie gebeuren.
      Fortis is een van de grootste werkgevers van ons land...
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
        Aandelen zijn en blijven aandelen en hoe je het ook draait of keert het zijn risicobeleggingen en daar moet dan ook rekening mee worden gehouden. Niemand is verplicht die te kopen zoals ook niemand verplicht is ze niet te kopen.
        Dat Fortis een goede huisvader is kan best zijn, maar dat is geen garantie dat aandelen risico's inhouden. Noch Fortis, noch een ander organisme kan U garantie geven dat het deelnemen in aandelen winstgevend zal zijn, zoals U niemand kan garanderen dat het spelen met de loto winstvol is. Voor mij is Fortis helemaal geen goede huisvader en nu niet omwille van dit aandelencircus zoals nog andere banken dat ook zijn. Maar hier spreek ik wel degelijk van bank en niet als beleggingsorganisme in een aandelenavontuur.
        En zoals je hetzelf neerschrijft, men koopt aandelen omdat ze meer opbrengen. De klein letterkes dat het om risico-producten gaat worden dan door de groter-winstbrilglazen niet meer leesbaar.
        Dat aandelen al dan niet veilig zijn, dat er risico's aan verbonden zijn enz...daar gaat 't hem niet over.
        Het gaat erom dat onze regering iets verkocht heeft, wat niet van hen is/was.

Voor heel simpele verstaanders :
        Als je een lotto briefje koopt, kan je winnen of je bent u geld van de inzet kwijt.
        Maar als je je lotto briefje heb gekocht en je verlaat de krantenwinkel, en daar trekt er iemand dit briefje uit je handen voor er een trekking heeft plaatsgevonden... ben je bestolen, en dat is eigenlijk wat de regering Leterme heeft gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
          ... en dat is eigenlijk wat de regering Leterme heeft gedaan.
          En had de regering Leterme niets gedaan, dan had niemand nog wat gehad, de aandeelhouders niet, de spaarders niet en de werknemers niet.

Comment

Dat is nu eens de reinste onzin ...mag ik dan ook je wagen voor je deur komen stelen.Ik verzin wel zoiets van..als ik dit niet gedaan had je je er toch waarschijnlijk mee verongelukt...statistisch moet de rechtbank mij gelijk geven.

Comment

Dat is nu eens de reinste onzin ...
              Weet waarover je spreekt aub.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                En had de regering Leterme niets gedaan, dan had niemand nog wat gehad, de aandeelhouders niet, de spaarders niet en de werknemers niet.
                Dit klopt en dat is dus gebeurd bij de grote crash in de jaren twintig: men deed toen niets...
                De gevolgen waren enorm.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Voor heel simpele verstaanders :
                  Als je een lotto briefje koopt, kan je winnen of je bent u geld van de inzet kwijt.
                  Maar als je je lotto briefje heb gekocht en je verlaat de krantenwinkel, en daar trekt er iemand dit briefje uit je handen voor er een trekking heeft plaatsgevonden... ben je bestolen, en dat is eigenlijk wat de regering Leterme heeft gedaan.
                  Ik ben een simpele verstaander en begrijp bovenstaande onzin zelfs nog niet eens.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                  X