Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Posts in de verschillende forum onderdelen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Posts in de verschillende forum onderdelen

Hallo Allemaal,

Misschien een domme vraag, maar als je bijvoorbeeld vandaag in "Showcase Landschappen" een foto geplaatst hebt, mag je dan diezelfde dag ook eentje plaatsen in bijvoorbeeld "Showcase Dieren" en andere onderdelen. Of mag je maar 1 foto post (onderwerp) plaatsen per dag in eender welk onderdeel? Ik heb overal in de regels zitten lezen, maar het is me niet helemaal duidelijk.

Dank voor de hulp!
    Groetjes uit Canada,
    Ann

Re: Posts in de verschillende forum onderdelen

Eén topic per dag, per verdieping, Ann.

Uit het forumreglement:

2.4. Maximaal aantal foto-onderwerpen per forum per dag.
    Je mag 1 foto-onderwerp (topic) per dag in hetzelfde forum starten.
    Deze topic mag bestaan uit 3 foto's (beginnershoek) of 3 foto’s (showcase)
    ‘Fotoverhalen’ vormt een uitzondering. Je mag er maar 1 topic per week plaatsen, maar daarin mogen dan wel (max.) 10 foto’s opgenomen worden.

Deze regel geldt enkel voor de fotoforums . In de forums van de categorieën Camera's & Accessoires, Fotografie Technisch en Overige Forums mag je naar believen meerdere topics per dag starten.

Voor de duidelijkheid: er zit geen beperking op het aantal reacties dat je in topics plaatst. Doe dit zoveel je maar wil.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Dus als ik het goed begrijp mag ik 1 topic starten in "Showcase dieren" en ook 1 topic in "Showcase landscappen" en daar bovenop nog 1 topic in "Showcase architectuur" op dezelfde dag. Ik zeg maar wat, niet dat ik dat van plan ben.

Meestal ben ik actief in het "Showcase landschappen" gedeelte en heb ooit wel eens gedacht dat ik op diezelfde dag ook wel een foto wou plaatsen in "Showcase dieren" maar heb het niet gedaan omdat ik niet zeker was of het kon...vandaar mijn vraag.

Bedankt voor de hulp!
      Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
        Dus als ik het goed begrijp mag ik 1 topic starten in "Showcase dieren" en ook 1 topic in "Showcase landscappen" en daar bovenop nog 1 topic in "Showcase architectuur" op dezelfde dag. Ik zeg maar wat, niet dat ik dat van plan ben.

Meestal ben ik actief in het "Showcase landschappen" gedeelte en heb ooit wel eens gedacht dat ik op diezelfde dag ook wel een foto wou plaatsen in "Showcase dieren" maar heb het niet gedaan omdat ik niet zeker was of het kon...vandaar mijn vraag.

Bedankt voor de hulp!
        Ann
        Dat kan perfect.
        Mvg Tim

Comment

Dank u wel lieve mensen die nog zo laat of al zo vroeg hier aanwezig zijn!

Groetjes uit Canada,
          Ann

Comment

Dank u wel lieve mensen die nog zo laat of al zo vroeg hier aanwezig zijn!

Groetjes uit Canada,
            Ann
            Zeg maar laat.
            Mvg Tim

Comment

Allee nog ne fijne nacht dan! Hier is het op het moment 19u15 dinsdag avond. Wij zijn een beetje achter op jullie (9 uren). Bij jullie is het nu 4u15 's morgens...dat is inderdaad laat! Wij zijn een beetje achter op jullie (9 uren).

Comment

Allee nog ne fijne nacht dan! Hier is het op het moment 19u15 dinsdag avond. Wij zijn een beetje achter op jullie (9 uren). Bij jullie is het nu 4u15 's morgens...dat is inderdaad laat! Wij zijn een beetje achter op jullie (9 uren).
                Er zit een echo op jouw toetsenbord, Ann.
                Last edited by Jos Vanhengel; 11 februari 2009, 04:42.
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Comment

Bedankt voor de hulp!
                    Ann
                    en drie per onderdeel, hoop dat je opnamen genoeg hebt, tel maar eens hoeveel je er mag posten (per dag).
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

...Wij zijn een beetje achter op jullie (9 uren).
                      Canada gelukkig maar 9 uren. Voor de US moet je er een paar honderd jaar bijtellen dat ze achter staan!
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        en drie per onderdeel, hoop dat je opnamen genoeg hebt, tel maar eens hoeveel je er mag posten (per dag).
                        grt,bouk.
                        Bouk dan ken je ons Ann nog niet goed geloof ik,
                        laat ze maar komen al dat mooi's van uit Vancouver
                        Vooral de natuur aldaar please, dat is om van te smullen

Comment

Working...
                        X