Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop sauna

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aankoop sauna

Zijn er hier ook fotografen die iets van sauna's kennen? Ik kan eentje tweedehands kopen voor 200€ en het is een voor vier personen gemaakt van dennehout en er is geen bodem in. Waar moet ik op letten als ik een sauna koop? Ik heb gekeken of het hout rot is, maar dat is niet zo, en voor de rest zou ik niet weten waar ik op moet letten.
    Heeft iemand advies?

Bedankt!

Wim

Re: Aankoop sauna

200€ is zo goed als gratis. Als de kachel nog in goede staat is en het hout niet rot. Doen toch. Welke afmetingen? makkelijk demonteerbaar? Vloer is geen probleem koop er een speciaal vloerroostertje voor bij een of andere saunaboer.

Ik heb er eentje zelf gebouwd volgens de regels van de kunst en ben veel meer kwijt. Maar ja het is dan ook maatwerk .
    Flickr één
    Flickr two

Comment

200 euro is een kraakprijs, zeker voor een vierpersoonssauna.
      kopen zou ik zeggen, zelfs al heb je er nog wat kosten aan.
      Kijk wel na of de oven op 380 of 220 volt werkt. En of je dan indien nodig 380 bij je thuis kan laten aanleggen.

Comment

Goeie isolatie, dubbelwandig is het best. Maar voor die prijs zou ik ook niet twijfelen. De oven moet natuurlijk nog goed functioneren. En weet je waarom men die wegdoet?

Groetjes,
        pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ze doen hem weg omdat die daar in het huis stond toen ze hem kochten, en nu staat hij onder de voeten. Kachel is 220V en de wanden zijn enkelwandig. Afmetingen 1.80m x 1.45m Het plafond is wel geisoleerd denk ik want die was vrij dik.

Comment

Working...
          X