Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgelet bij opzeg Telenet!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Opgelet bij opzeg Telenet!!!

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Ik zou het anders rekenen voor de meeste mensen.

Veel mensen hebben weinig gesprekken omdat ze schrik hebben hun portemonnee open te doen.
    Als je die 4€ gesprekken hebt, dan heb je al 36€ betaald, leg daar 1€ bij en je belt zoveel je wil naar vaste lijnen zonder dat je moet beginnen rekenen.
    De meeste mensen bellen ook veel meer als ze weten dat het de factuur niet zal verhogen.
    Dit heeft twee voordelen ... ten eerste moet niet iedereen op zijn kosten naar u bellen maar bel jij ook anderen eens op en zijn die ook gelukkig. Ten tweede heb je dan veel meer geniet van uw abonnement.
    Als je toch een telefoonabonnement betaalt dan kun je er even goed gebruik van maken, het rendeert dan ook wat meer.
    Het is gewoon een kwestie hoe je alles ziet.
    100% akkoord, ik betaal met plezier die 5 euro, omdat ik vrij veel bel. Mijn broer veel minder.
    Als mijn broer regelmatig boven de 5 euro zal uitkomen, dan zullen we snel die freephone 24 erbij nemen.
    Ik heb het ook moeilijk met mensen die enkel GSM hebben, maar dan steevast vragen om hen te bellen.
    Maar ze vertellen dan wel aan iedereen dat GSM goedkoper is dan een vaste lijn die ze daarom opgezegd hebben.....

Maar we dwalen af...
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Absoluut waar, maar dan zou Belgacom ook het beslissingsrecht moeten hebben over hun eigen prijzen en dat hebben ze niet. Zo lang zij de grootste operator zijn, mogen ze niet onder de prijzen van de concurrentie gaan. Plus moeten zij hun kabelnet ter beschikking stellen van derde operatoren. Telenet niet!

Mvg.
      Robert
      Tiens, wie beslist er dan voor de jaarlijkse prijsverhoging bij Belgacom ?

Eigenlijk vertel je hier dat ze hun prijzen niet mogen laten dalen omdat ze de meeste klanten hebben. Of hoe hondstrouw hun klanten wel zijn: meer betalen en door te blijven "meerbetalen" dat "meerbetalen" verplicht in stand houden.

Uw laatste zin klopt wel vind ik: er zit iets onlogisch in. Maar men had eigenlijk al lang een organisatie moeten op poten zetten zoals bij de electriciteitsverkoop:
      Een onafhankelijke netbeheerder (waar eventueel ook het net van Telenet onder valt) en dan Belgacom, Scarlet, Tele2, Telenet enz... als verkopers van producten.
      Last edited by nete; 10 februari 2009, 21:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
        TS vermeldt toch een aangetekend schrijven???
        Oeps! Een beetje te snel gelezen!
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

we dwalen inderdaad af,
          effekens dit nog zeggen.
          belgacom heeft de optie together
          gratis bellen in het weekend en feestdagen naar alle mobiele netwerken. en door de week voor een vast bedrag per gesprek naar mobiele netwerken.
          b.
          Bijna niks meer....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benbits Bekijk bericht
            en door de week voor een vast bedrag per gesprek naar mobiele netwerken.
            Ha, jij noemt 75 cent/min naar andere Proximus klanten, 81 cent/min naar Mobistar en 97 cent/min naar Base een "bedrag" ?
            Ik noem dat eerder een "klein fortuin".

Als Belgacom een actie doet zitten er altijd adders, pardon "boa constrictors" onder het gras, nog nooit anders geweten, en ook de reden waarom ik ze ooit vaarwel heb gezegd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Tiens, wie beslist er dan voor de jaarlijkse prijsverhoging bij Belgacom ?
              Verhogen om te concurreren? Zolang ze duurder zijn dan de overige moeit niemand zich. Enkel onder de prijs van de concurrentie kan niet zomaar, maar, om eerlijk te zijn, denk ik dat tegenwoordig het prijsverschil niet meer zo groot is en met al die verschillende contracten, zie je door het bos de bomen niet meer.

Mvg.
              Robert
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

in januari 2009 in de krant gestaan:
                Telenet verhoogt tarief voor kabelabonnement!!
                Nikon D3100 18-55 VR lens
                http://www.flickr.com/photos/102305253@N04/
                https://www.facebook.com/groups/867440223266618/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumman Bekijk bericht
                  in januari 2009 in de krant gestaan:
                  Telenet verhoogt tarief voor kabelabonnement!!
                  Klopt voor bepaalde abonnementen.
                  Maar Belgacom doet dat elk jaar in alle stilte, je moet de meldingen daarover met een vergootglas zoeken. En zij straffen hun eigen klanten die het "ongeluk" hebben om correspondenten te hebben die bij een andere operator zitten.

Comment

Working...
                  X