Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

av-receiver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • av-receiver

    ik heb de kans voor een pioneer vsx-d510 en 2 yamo luidsprekers te kopen in perfecte staat voor 100euro. zou ik dit doen?
    (kan ik hier een dvd speler,platenspeler , ipod enzo tegelijk op aansluiten?
    via aux in ofzo?
    grtz ken
    alvast bedankt

  • #2
    Re: av-receiver

    Ik denk dat 99% van de mensen hier eerst de manual of specificaties moet opzoeken alvorens een antwoord te kunnen formuleren.
    Misschien best even het type-nummer in Google typen ... zal je veel sneller te weten komen wat je er allemaal kan op aansluiten.
    Dat je een DVD-speler kan aansluiten lijkt nogal logisch, anders heeft het geen nut dat het een AV-versterker is.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: av-receiver

      ok maar is dit een goede prijs?

      Comment


      • #4
        Re: av-receiver

        Ik denk het wel dat de prijs ok is afh van wat er bij is als speaker.

        Wat zij de speakers die er bij zijn? Welk type?





        Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
        ok maar is dit een goede prijs?
        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

        Comment


        • #5
          Re: av-receiver

          Wat de prijs betreft ...
          Toestel alleen kan ik op internet terugvinden met een nieuwwaarde van 499€, als je daar dan nog twee boxen bij krijgt en maar 100€ moet betalen kan je niet veel gezien zijn.
          Het toestel zelf is wel niet van de recentste maar veel hangt af van welke mogelijkheden je verlangt en welk budget je eraan wil geven.
          Eerlijk gezegd ... als het toestel werkt en in goede staat is riskeer je niet veel hé.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: av-receiver

            Ik heb nu besloten een receiver nieuw of tweedehands te kopen.
            Er moet worden op aangesloten :
            -Video speler
            -DVD speler
            -Playstation 3
            -(CD-speler)
            -Platenspeler
            en eventueel ipod
            in stereo of 5.1 suround.
            welke zijn de goedkoopste die toch degelijk zijn?
            grtz ken
            alvast merci

            Comment


            • #7
              Re: av-receiver

              Als je 200 euro wil geven aan een koptelefoon zou ik toch wat meer geld investeren in een AV-receiver

              Bon, het is een zeer moeilijke vraag, maar er zijn wel de usual suspects die in aanmerking komen als zijnde degelijk: denon, yamaha en pioneer. Eventjes gezocht naar het instapmodel van Denon, de AVR-1610, blijkbaar al te krijgen vanaf 357 euro. Lijken me goeie specs met 3 hdmi ingangen.

              Misschien al op voorhand even nadenken welke spekers je erbij zal kopen.

              -c

              Comment


              • #8
                Re: av-receiver

                Uhu tmag gewoon allemaal simpel bliven gewoon av apparaten naar spekers en tv
                grtz ken

                Comment


                • #9
                  Re: av-receiver

                  Een AV receiver is niet 'simpel', maar waar je op kan letten is dat je toch toekomst gericht een toestel koopt, want die dingen vervang je niet elk jaar. In mijn leven heb ik voorlopig een Marantz stereo versterker gehad, waarvan 1 kanaal het na 20 jaar begeven heeft. En nu staat er een Yamaha AV versterker in de kast wegens te weinig plek en vooral veel kabel brol.

                  Vandaar dus dat ik hdmi belangrijk vind. Het garandeert je een goeie kwaliteit en je hebt maar 1 dun kabeltje dat naar je tv gaat. 3 hdmi aansluitingen vind ik zelfs wat weinig. Ik heb een telenet HD digicorder, een PS3, zou nog een HD sat receiver willen halen en een htpc in elkaar steken.

                  -c

                  Comment


                  • #10
                    Re: av-receiver

                    Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                    Een AV receiver is niet 'simpel', maar waar je op kan letten is dat je toch toekomst gericht een toestel koopt, want die dingen vervang je niet elk jaar.
                    Als je spreekt van een versterker en twee boxen voor 100€, dan vervallen al deze voorwaarden wel vrees ik.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: av-receiver

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Als je spreekt van een versterker en twee boxen voor 100€, dan vervallen al deze voorwaarden wel vrees ik.
                      Inderdaad, maar het vervolg was ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
                      Ik heb nu besloten een receiver nieuw of tweedehands te kopen.
                      Voor 100 euro moet je niet teveel verwachten. Die versterker zal zijn ding nog wel doen, maar voor die boxen vrees ik toch een beetje.

                      Trouwens, thuis ligt er nog een Yamaha AX-620 in de kast, samen met KEF eitjes. Misschien zou ik die dingen eens moeten verkopen, maar de versterker is dus vrij nutteloos in die zin dat je zoiets neemt om makkelijk te switchen tussen je apparaten en zonder hmdi is dat vrij moeilijk tegenwoordig.

                      -c

                      Comment


                      • #12
                        Re: av-receiver

                        Bij het nieuwe vervolg is mijn budget wel ook opgekrikt he

                        Comment


                        • #13
                          Re: av-receiver

                          mm er moet een platenspeler op aangesloten kunnen worden
                          dat wordt moeilijk,dit omdat tegenwoordig bijna geen enkele versterker of reciever zo'n ingang nog heeft

                          Comment


                          • #14
                            Re: av-receiver

                            Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                            mm er moet een platenspeler op aangesloten kunnen worden
                            dat wordt moeilijk,dit omdat tegenwoordig bijna geen enkele versterker of reciever zo'n ingang nog heeft
                            Kan je dan geen apart voorversterkertje gebruiken? (Of bestaat dat niet meer?)
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: av-receiver

                              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                              Kan je dan geen apart voorversterkertje gebruiken? (Of bestaat dat niet meer?)
                              het valt te zien wat zijn budget is
                              als zijn budget bv 300€ ofzo is dan zou die voorversterker makkelijk de helft van het budget opslorpen

                              Comment

                              Working...
                              X