Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kroatie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kroatie

Er zijn plannen in de maak om na jaren eens terug te gaan naar Kroatie nadat ik daar in 91 een beetje ben moeten gaan weglopen maar da's een ander verhaal.
    Zou met de wagen gaan en dacht via Ancona (Italie) de naar Zadar en dan rechts de kust af en een bezoek brengen aan de mensen van toen op Korcula .
    Dus zelf wat rondtuffen ,kamertje enz.. heb 3 weken de tijd.
    Het is natuurlijk een tijd geleden ,ervaren kroatie reizigers geef je bevindingen.
    Ancona zou ik nemen om al dat tunnel gedoe met de file's enz te mijden.

Thanks

Re: Kroatie

Kan je hier iets mee?
    http://forum.belgiumdigital.com/f57/kroatie-199837.html
    Mvg Tim

Comment

Re: Kroatie

Ja da's toch al wat, is wel een eind maar wil het langzaam aan doen ,onderweg al een beetje verlof nemen.
      Dus tips aangaande langzaam aan welkom,slapen enz .
      Verder wil ik ook wel weten wat de veranderingen zijn nu tegenover 91.
      Ben meerdere malen op Korcula geweest en mbp het plaatsje Lumbarda, bij zeer vriendelijke mensen .
      Ze hadden voorheen jaren in Australie gewoond en zijn in 91 dan ook terug gegaan voor een paar jaar vanwege die oorlog.
      Heb meegemaakt dat de dochter terug was gevlucht met kind van 3 maand zonder iets van bezittingen en de man(sloveen dacht ik) moeten achterlaten en nooit meer terug heeft gezien.
      Ondertussen zijn ze daar op onze in blijde verwachting en ga ik een stap maken van 91 nar 2009, wil nog wel eens gaan vissen s'nachts met Nikola met klein houten bootje op inktvis met steentjes gedrenkt in de overschot van de olijfpersing waar ze op afkomen en dan met de gaslamp en harpoen proberen te stekken.
      Ik hoop dat de tijd is blijven stilstaan is en er geen massa toerisme is (in Lumbarda)
      Zijn er hier nog die in de oorlog ginds zaten(toeristen)
      Groeten

Comment

Working...
      X