Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in de zandbak.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: in de zandbak.

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    En ik ga de pret weer bederven.
    Patrick Lefevre vond het goed dat Tom géén behandeling kreeg zoals een gewone particulier
    wat de strafzaak betreft....
    En ook de raadkamer vond dat Tom genoeg gestraft was...

Goe bezig mannen, goe bezig.

Ik was deze tekst aan 't schrijven en daar verschijnt ineens Katleen Cools voor Ter zake
    en die zegt net hetzelfde
    Kom kom he Theo, ik wil hier eigenlijk geen polemiek opstarten maar nu moet het er toch eens uit.
    1. Boonen wordt betrapt op cocaïne in een periode dat het van de bond mag .
    2. Het parket zet dan een onderzoeksrechter op iets wat de laagste prioriteit heeft.
    3. Boonen wordt maandenlang door het slijk gehaald en mag de ronde niet mee rijden.

Ik vind inderdaad ook dat hij nu wel genoeg is gestraft geweest. Hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd !!

Zijn voorbeeld functie zeg je ... laat me toch niet lachen hé. Als ik met een lijstje van personen met een voorbeeldfunctie moet beginnen die al eens iets uitgestoken hebben wat niet in die functie hoort dan ben ik morgen nog bezig. Te beginnen met onze huidige Koning en ga zo maar de trapladder af ...

Weet je waar wij Belgen goed in zijn ... in het afbreken van onze "helden", een beetje chauvinisme zou ons geen kwaad doen denk ik .

Erwin
    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      sorry Jan ..hier durf ik niet op te reageren hoor.
      grt,bouk.
      En ik ook nie..Vorige zondag hebben we bij het veldrijden nog even de "Boom" Ontworteld...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        En ik ook nie..Vorige zondag hebben we bij het veldrijden nog even de "Boom" Ontworteld...
        subtiel
        nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          tja...tis maar net waar je prioriteiten liggen hè.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
            Kom kom he Theo, ik wil hier eigenlijk geen polemiek opstarten maar nu moet het er toch eens uit.
            1. Boonen wordt betrapt op cocaïne in een periode dat het van de bond mag .
            2. Het parket zet dan een onderzoeksrechter op iets wat de laagste prioriteit heeft.
            3. Boonen wordt maandenlang door het slijk gehaald en mag de ronde niet mee rijden.

Ik vind inderdaad ook dat hij nu wel genoeg is gestraft geweest. Hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd !!

Zijn voorbeeld functie zeg je ... laat me toch niet lachen hé. Als ik met een lijstje van personen met een voorbeeldfunctie moet beginnen die al eens iets uitgestoken hebben wat niet in die functie hoort dan ben ik morgen nog bezig. Te beginnen met onze huidige Koning en ga zo maar de trapladder af ...

Weet je waar wij Belgen goed in zijn ... in het afbreken van onze "helden", een beetje chauvinisme zou ons geen kwaad doen denk ik .

Erwin
            Voorbeeldfunctie Erwin?
            Heb ik het niet over hoor
            Als je nu eens een goed voorbeeld wilt weten google dan maar eens op Alf Wight.
            Dat is pas "werken"....
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Voorbeeldfunctie Erwin?
              Heb ik het niet over hoor
              Als je nu eens een goed voorbeeld wilt weten google dan maar eens op Alf Wight.
              Dat is pas "werken"....
              Sorry Theo ik snap het verband niet tussen Tom Boonen, Wielrennen en een Britse schrijver/dierenarts. (al ligt dierenarts en wielrennen wel heel dicht bij elkaar )
              En ik ben er nochtans niet slecht in in de 'Slimste Mens'.

Enlighten me plz
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Sorry Theo ik snap het verband niet tussen Tom Boonen, Wielrennen en een Britse schrijver/dierenarts. (al ligt dierenarts en wielrennen wel heel dicht bij elkaar )
                En ik ben er nochtans niet slecht in in de 'Slimste Mens'.

Enlighten me plz
                Het gaat over een voorbeeldfunctie waar Erwin het over heeft maar ik niet...
                Ik wil maar zeggen dat onze Alf in dit geval een zeer nederige mens was,
                hard heeft gewerkt en nooit veel geld verdient TOT hij op latere leeftijd zijn boeken schreef.
                Daar kan iedereen een voorbeeld aan nemen
                (of een puntje aan zuigen)
                Zo zullen nog wel mensen bestaan maar ze worden zeldzaam.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Erwin
                  Ik zie Tommeke nu niet direct als een 'held'.
                  Het is in mijn ogen gewoon een snelle sprinter die massa's geld verdient.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                    Ik zie Tommeke nu niet direct als een 'held'.
                    Het is in mijn ogen gewoon een snelle sprinter die massa's geld verdient.
                    Ook waar !!
                    " Idool voor sommigen" was misschien een betere woordspeling geweest
                    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Ook waar !!
                      " Idool voor sommigen" was misschien een betere woordspeling geweest
                      We zijn er Erwin
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

grt,bouk.
                        De enige prioriteit hier was de Werledtitel...en als je evoren al de interviews las van Booms team...Tja dan kan ik alleen maar stilletjes genieten hoor...
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

grt,bouk.
                          Hij had z'n prioriteiten verplicht ergens anders moeten op leggen na zijn val.
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Hij had z'n prioriteiten verplicht ergens anders moeten op leggen na zijn val.
                            Zo is dat...
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

en hij(Tom) staat nog steeds eerste, al wat het net voor de meet, niet zo netjes wat hij daar uithaalde.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

en hij(Tom) staat nog steeds eerste, al wat het net voor de meet, niet zo netjes wat hij daar uithaalde.
                                grt,bouk.
                                Hij heeft dan ook ingehouden bij het eerste contact...

Comment

Working...
                                X