Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ken je deze film nog?
Collapse
X
-
-
Re: ken je deze film nog?
Neen...
Ik heb er ook geen spijt van
Comment
-
nochtans wat men noemt, een cultfilm
met onzer allen Charel Janssens en Orson Welles enz...."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtnochtans wat men noemt, een cultfilm
met onzer allen Charel Janssens en Orson Welles enz....
Straf, had ik niet eens gezien.
Straf ook dat die hebben samengewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtCharel Janssens ?
Straf, had ik niet eens gezien.
Straf ook dat die hebben samengewerkt.
B/F/D/Canada/USA en nog wat..."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk berichtLaat ons vooral onze eigen Dora van der Groen niet over het hoofd zien in deze productie.
wat hoop ik dat canvas deze film nog eens uitzend(t)Last edited by toerist; 19 augustus 2009, 14:34."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Leuk dat dit topic terug opgehaald is, heb het eerder gemist.
Vandaag kan geen enkele belgische regisseur nog acteurs van dit internationaal gehalte contracteren.
Vond het indertijd in meerdere opzichten een "fantastische" film.
Je had wel kennis van de griekse mythologie nodig om mee te kunnen.
Vraag mij af wat er van Harry Kumel geworden is.
Comment
-
Ik vond het destijds een knappe film, zeker voor een nederlandstalige produktie. Ben wel benieuwd of ie de tand des tijds getrotseerd heeft.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment