Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben daarstraks gaan wandelen in Maaseik langs de Maas enzo.
Daar trof ik een struik met bloeiende 'katjes'
Erg vroeg om al aan lente te denken niet?
echt bloeien kan je dat nog niet noemen he
juist aan het doorkomen dat wel
de gewone bloeiperiode is ergens rond maart/april dacht ik
maar de wilgen kunnen wel zeer goed tegen strenge koude en vorst
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Hier zijn de temperaturen ook nog te laag om al aan de lente te denken.
Hier ook, deze namiddag had ik een opdracht om zomercollectie te shooten. Maat 104 = meisje van net 3 jaar ... ondanks de zon was er géén beginnen aan. Resultaat ... géén beelden en volgende week een re-shoot binnen. Géén lente dus ...
als ik hier door de straten van sint-niklaas scheur met mijnen duc, dan denk ik toch niet meteen aan de lente hoor
ocharme mijn vingertoppen en teentjes
zeker niet als mijn achterwiel soms zo zijn eigen willetje heeft in de gladde bochten
maar gelukkig heb ik meer dan genoeg controle aan het stuur, ben geen snelheidsduivel hoor
De katjes staan in Maaseik vlakbij Marec waar momenteel ook de kuifduiker zit. Echt beschut uit de wind staan ze niet maar ze stonden wel lekker in de zon. Beneden de dijk uit de wind was het er goed maar in de wind was het gewoon afzien, maar daar denk ge niet aan als ge een zeldzame vogel voor de lens krijgt. Eerst was er dus die duiker en daarna zijn we nog naar de baardmannetjes in Budel-Schoot geweest. Veel te veel wind eigenlijk en een moeilijke vogel dus zoveel mogelijk geschoten om toch maar ergens een goeie over te houden. Resultaat: 619 foto's in totaal waarvan er maar 63 het aanzien waard waren en maar een paar redelijk goeie om te bewaren.
Comment