Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deze site kan schade toebrengen aan uw computer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Deze site kan schade toebrengen aan uw computer

hmm is nie de eerste keer dat dit gebeurd!
    volgens mij zit google met een soort meld-systeem voor gevaarlijke sites!
    systeem flipt af en toe es.
    nikon stuff

Comment

het is idd een probleem bij google ofzo. Want op site waar ik ook vaak ga zijn veilig. Zelf telenet zou onveilig zijn. Dus ik veronderstel dat probleem bij google zal liggen.

mvg

Comment

za 31/01/09 23:13 (UPDATE) - De internetzoekmachine Google heeft vanmiddag gedurende een korte tijd alle websites ter wereld gemarkeerd als gevaarlijk. Oorzaak van het probleem was "een menselijke fout", aldus Google.
        Het probleem deed zich voor rond 15.30 uur en duurde ongeveer drie kwartier. Bij de resultaten van een zoekopdracht op Google verscheen dan telkens de mededeling "this site may harm your computer" (deze site kan schade toebrengen aan uw computer).Ook de eigen site van Google werd als gevaarlijk beschouwd.

Volgens Google was er sprake van een menselijke fout die gemaakt werd toen de lijst van potentieel schadelijke sites geüpdatet werd. Zo'n update gebeurt regelmatig, maar vandaag heeft iemand per ongeluk alle sites gemarkeerd als potentieel schadelijk

bron: de redactie

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Een menselijke fout, steek het maar op de arme werknemer, ja! Alsof een computer geen fouten kan maken!

Maar men heeft die boodschap wel wereldwijd verspreid:
          BBC, News, BBC News, news online, world, uk, international, foreign, british, online, service
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Als ik goed gehoord heb, is google gehackt geweest, dus denk dat daar de oorzaak wel kan liggen.
            Nikon D80 (18-200mm, 50mm f1.8, Vivitar 105mm f2.5) + SB800

Comment

Om duidelijk te zijn : Google is NIET gehack geweest. Het gaat over een menselijk fout van werknemers van Google inzake hun beveiligings mechanismen. Meer info is makkelijk te vinden op het internet via... Google

Comment

Working...
              X