Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van Belgacom naar Telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Van Belgacom naar Telenet

Mijn schoonouders nu nog bij Belgacom, gaan overschakelen naar Telenet met digirecorder. De vraag is...: Kan mijn schoonvader zijn mails en adressen gewoon behouden in outlook express als de overschakeling wordt gedaan?

Tim W.
    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Re: Van Belgacom naar Telenet

ja behalve z'n eigen mailadres

Comment

Zijn gegevens die hij in de loop der jaren aan e mail correspondenten heeft opgeslagen in outlook blijven
      Raadzaam is om deze toch eens te backupen op een extra plaats, desnoods op een usb stick
      De overschakeling brengt enkel mee dat zijn eigen adres wordt gewijzigt in een persoon.in.kwestie@telenet.be
      Dus zal hij zijn adres aan zijn correspondenten moeten doorgeven als gewijzigt

Comment

Ik zag er vroeger tegenop om van ISP te veranderen omdat ik dan mijn e-mail adres zou verliezen. Dat gedoe om iedereen aan te schrijven... en je vergeet altijd wel iemand. Via www.one.com heb ik nu m'n eigen domeinnaam en die nemen ze mij niet zo snel af... (mijnnaam@mijndomein.be)
        Dat we ze nog lang mogen "trekken".
        Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Working...
        X