Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verhuur verkeersborden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: verhuur verkeersborden

Hey juppekes

Hier in Oostende heb ik al een paar keer een container voor mijn deur laten plaatsen

Een paar tuinstoelen en een lief woordje met de buren (om hun auto wat te verplaatsen) doet wonderen

Nog nooit heb ik dit aangevraagd

Enkel als ze een container komen plaatsen, plaatst de chauffeur daar een verkeersbord in en een flikkerlicht voor 's nachts

ik heb zelf eens zo'n kleintje besteld en dit stond op het voetpad maar de straat was breed genoeg om de voetgangers door te laten
    Bootjes

Comment

Onze overbuur heeft pas ook gebouwd en heeft hetzelfde voorgehad. Toen heeft hij maar besloten de borden te kopen veel goedkoper dan ze te laten zetten door stadspersoneel
      250 euro, schandalig he. Dit is weer een duidelijk geval van "de overheid tegen haar burgers"

Comment

amaai wat 'n prijzen...
        2jaar geleden, bij 'n verhuis, gewoon naar gemeente gegaan en nog geen 7 euro betaald...
        je krijgt 'n officieel papier met zegel en er worden 2borden voor je deur geplaatst...
        in Genk zijn ze dan toch nog redelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Maar dan zou ik toch nog eerst om die toelating gaan want als je ze plaatst zonder en ze komen er op uit of er gebeurt iets dan kost het nog een pak meer dan hetgeen dit zou kosten op de officiële manier.
          Natuurlijk, maar ik dacht dat TS dat reeds gedaan had.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

officiële toelating is er dat is geen probleem koste ook niet zoveel 13€
            maar het grote probleem zit er in dat we dus niet de borden laten plaatsen (en in leuven wil dat zeggen dat ge er prat op kunt gaan dat ze komen controleren) nu als het alleen maar de borden verboden parkeren waren was het niet het probleem... het probleem is dat auto's aan de overkant geparkeerd staan wat dus wil zeggen dat we alle mogelijke bordne mogen gaan halen... ze hebben een lijst gemaakt met borden die we moeten plaatsten en kwam uit op een 12tal borden ofzo... ondertussen de borden van de overbuur gaan halen maar die had niet alles...
            ondertussen hebben we een bedrijf gevonden in Tienen maar het blijft toch een kostelijke zaak...
            jammer maar helaas...
            bedankt voor de tips!
            Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Ja, op die prijzen zitten veel verschillen.

Maar 1 ding is zeker. Gebruik officiële borden !

In bv Lede mag je ze gratis afhalen, in Aalst zetten ze voor jou, maar je moet er voor betalen ... ik denk 36 euro (wat heel redelijk is), in sommige brusselse gemeenten kan dit oplopen tot 150 euro !

Maar in Leuven zijn het altijd moeilijke geweest.

Als je auto's genoeg hebt is dat probleem snel op te lossen ...

Groeten

Geert N
              Nikon D80

Comment

nja auto's genoeg is geen probleem... het probleem zit het in het feit dat het de andere kant van straat is dan parkeerkant...

gisteren aan iemand van containerfirma gevraagd: "ga die ergens ophalen aan werken hé er staan er zoveel..."
                Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Het is misschien allemaal duur maar in het Leuvense is het nog steeds goedkoper om alles officiëel te doen want iets riskeren staat er gelijk aan tegen de lamp lopen.
                  Hoe ze het doen weet ik niet maar de politie heeft een neus voor alles wat niet 100% pluis is bij de kleine burger.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Working...
                  X