Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LG Cookie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • LG Cookie

    Jo

    Iemand ervaring met deze gsm? De LG kp500 Cookie?

    Andries
    ::: Flickr :::

  • #2
    Re: LG Cookie

    Ik heb die en ben er heel tevreden van. Het scherm kan idd soms iets te traag reageren maar smsen gaat zeer vlot. Batterij houdt het ook redelijk lang uit toch zeker 4 dagen en ik bel toch zeker nog een uur per dag erbij de bluetooth werkt ook zeer goed en eindelijk zit er degelijke software bij. Het enige nadeel voor mij zijn de oortjes die zijn vast en je kan dus niet je eigen oortjes gebruiken. Als er nog iets moest zijn laat maar weten.
    Grtz

    Comment


    • #3
      Re: LG Cookie

      Oorspronkelijk geplaatst door Si_Burnout Bekijk bericht
      Ik heb die en ben er heel tevreden van. Het scherm kan idd soms iets te traag reageren maar smsen gaat zeer vlot. Batterij houdt het ook redelijk lang uit toch zeker 4 dagen en ik bel toch zeker nog een uur per dag erbij de bluetooth werkt ook zeer goed en eindelijk zit er degelijke software bij. Het enige nadeel voor mij zijn de oortjes die zijn vast en je kan dus niet je eigen oortjes gebruiken. Als er nog iets moest zijn laat maar weten.
      Grtz
      En het smse, is het zo dat je maar 1 sms kan sturen per bericht? Of ook meerdere? Oortjes zijn voor mij niet echt een probleem. Ik koop hem vooral voor de touch en die is goed?

      Andries
      ::: Flickr :::

      Comment


      • #4
        Re: LG Cookie

        je kan lange berichten sturen hoor en ook naar meerdere mensen het is zoals alle andere lg's. De touch is heel goed eventjes wennen maar heel goed instelbaar. Als je hem kantelt kan het toetsenbord mss wat klein uitvallen maar dit lukt ook en anders het gsm klavier gebruiken ipv het qwerty klavier

        Comment


        • #5
          Re: LG Cookie

          Oorspronkelijk geplaatst door Si_Burnout Bekijk bericht
          je kan lange berichten sturen hoor en ook naar meerdere mensen het is zoals alle andere lg's. De touch is heel goed eventjes wennen maar heel goed instelbaar. Als je hem kantelt kan het toetsenbord mss wat klein uitvallen maar dit lukt ook en anders het gsm klavier gebruiken ipv het qwerty klavier
          Zijn er twee klavieren dan? Gsm klavier en Querty klavier? Ik denk dat ik hem vandaag of morgen eens ga halen.
          ::: Flickr :::

          Comment


          • #6
            Re: LG Cookie

            da hangt af van hoe ge hem houdt als ge die draait kan je een volledig klavier krijgen en zelf handschriftherkenning is mogelijk.

            Comment


            • #7
              Re: LG Cookie

              Leuk speelgoed!! Soms beetje traag.. Maar ach
              ::: Flickr :::

              Comment


              • #8
                Re: LG Cookie

                Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
                Leuk speelgoed!! Soms beetje traag.. Maar ach
                Mss een domme vraag, maar kan je hem ook instellen in het nederlands?
                En waar heb je hem aan gekocht?
                Zijn er gemakkelijk andere themes te vinden of andere software? Of kan je die niet bijvoegen (aanpassen) zoals de nokia n70 die ik nu heb

                Comment


                • #9
                  Re: LG Cookie

                  Tuurlijk, bij instellingen eens kijken. En nadien je woordenboek van je sms ook in nederlands zetten. Ik heb hem van bij phonehouse. Maar als je die in Halle haalt dan zou ik een andere winkel zoeken want de service was echt slecht!
                  ::: Flickr :::

                  Comment


                  • #10
                    Re: LG Cookie

                    ik wil hem ook waarschijnlijk binnekot kopen,
                    zit dat poppetje 'stickman' van de reclame ook op die telefoon?
                    of is dat alleen voor reclame?
                    Mijn portfolio website:

                    Comment


                    • #11
                      Re: LG Cookie

                      Ik ben er ook naar aan het uitkijken... ik vroeg me alleen af of hij de agenda en contactpersonen van outlook kan synchroniseren. Kan hier nergens een sluitend antwoord op vinden.
                      Cheers,

                      Bart
                      Beginner...
                      Panasonic Lumix DMC-FZ8

                      Comment


                      • #12
                        Re: LG Cookie

                        eer zit n stick bij.. de vraag over outlook.. geen idee. Zou het wel willen testen voor je maar ik gebruik outlook niet.
                        ::: Flickr :::

                        Comment


                        • #13
                          Re: LG Cookie

                          Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
                          eer zit n stick bij.. de vraag over outlook.. geen idee. Zou het wel willen testen voor je maar ik gebruik outlook niet.
                          En als je de software cd rom opent, staat er daar dan niks bij? Ik ben gewoon heel benieuwd. Alvast bedankt!

                          Bart
                          Beginner...
                          Panasonic Lumix DMC-FZ8

                          Comment


                          • #14
                            Re: LG Cookie

                            Beetje off-topic maar ik ben ook op zoek naar een LG Cookie. Iemand een idee waar ik een LG Cookie het goedkoopst kan krijgen?

                            Gr. Maria

                            Comment


                            • #15
                              Re: LG Cookie

                              Opgelost !

                              Ik heb een hele mooie aanbieding gevonden voor de LG Cookie op GSM.be.

                              Comment

                              Working...
                              X