Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top Gear ( 'n ouwe)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Top Gear ( 'n ouwe)

met een oud wagentje uit de sixties......
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: Top Gear ( 'n ouwe)

Ik heb vorige week nog een aantal Top Gear filmpjes van 1991 bekeken, Jeremy met een heel ander kapsel dan tegenwoordig:
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

De stijl van het presenteren is gelukkig in die tijd ook mee veranderd.

Er is maar één programma dat ik nooit probeer te missen, en dat is Top Gear.
    De afleveringen die ze nu op Canvas geven, die heb ik allemaal al een paar keer gezien, maar op maandagavond bekijk ik die gewoonlijk ook nog eens.
    Last edited by Black B@ndit; 26 januari 2009, 17:36.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

ooowwww yeah :-]
      foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
        Eigenlijk moet je de complete "Proper Roadtest" van die Ford Fiesta bekijken

BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Eigenlijk moet je de complete "Proper Roadtest" van die Ford Fiesta bekijken

http://www.youtube.com/watch?v=iuIbz...eature=related
          uhu super hee

gezien op BBC :-]
          foto als spiegel of als venster?

Comment

Re: Top Gear ( de nieuwe)

Vandaag een super aflevering gezien van Top Gear!!

Als Amuse Gueule, de Dakar VW Touareg tegen wat extreme sneeuwscooters.

Dan als aperitief, de nieuwe Bugatti Veyron SuperSport..

Daarna als hoofdschotel guest in reasonably priced car, Cameron Diaz en Tom Cruise. Schitterende TV!

MAAR dan...een erg pakkende, beklijvende reportage over waarom Ayrton Senna de 'Greatest ever' is, niettegenstaande er anderen zijn met meer titels en indrukwekkender palmares.
            Verdorie, ik heb er (als Senna fan) de hele tijd zitten naar kijken met kippenvel.
            Bedankt Top Gear, deze aflevering koester ik op mijn PC.

(stond in schril contrast met de F1 GP eerder vandaag waar er alweer belachelijke teamorders werden gegeven)
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              De laatste tijd zijn de afleveringen nogal met de haren getrokken, maar deze aflevering was inderdaad weer super

Comment

Dit was inderdaad een van de beste afleveringen van de laatste jaren.
                BD0338BE

Comment

en die van youtube gooien ze er allemaal weer af: 'auteursrechtelijk beschermd' enzo
                  hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
                    en die van youtube gooien ze er allemaal weer af: 'auteursrechtelijk beschermd' enzo
                    Dan zal je op zondagavond moeten kijken...
                    De aflevering van gisteren kan je vandaag opnieuw bekijken om 20 uur op BBC2.
                    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Dan zal je op zondagavond moeten kijken...
                      De aflevering van gisteren kan je vandaag opnieuw bekijken om 20 uur op BBC2.
                      En om 22u Dragon's den voor een leuke avond

Comment

ik heb enkel het WWW om filmpjes, films, ... te kijken, dus tenzij die ergens, al dan niet livestream te zien zijn, ...
                        hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
                          ik heb enkel het WWW om filmpjes, films, ... te kijken, dus tenzij die ergens, al dan niet livestream te zien zijn, ...
                          Top Gear episodes staan op usenet, maar meer info mag ik daar ook niet over geven
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

gezien op BBC HD
                            en was inderdaad een goeie afl
                            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht

Als Amuse Gueule, de Dakar VW Touareg tegen wat extreme sneeuwscooters.

Dan als aperitief, de nieuwe Bugatti Veyron SuperSport..

Daarna als hoofdschotel guest in reasonably priced car, Cameron Diaz en Tom Cruise. Schitterende TV!

MAAR dan...een erg pakkende, beklijvende reportage over waarom Ayrton Senna de 'Greatest ever' is, niettegenstaande er anderen zijn met meer titels en indrukwekkender palmares.
                              Verdorie, ik heb er (als Senna fan) de hele tijd zitten naar kijken met kippenvel.
                              Bedankt Top Gear, deze aflevering koester ik op mijn PC.
                              Hebben ze op Canvas dat laatste er dan afgelaten? Want dat was gisteren toch niet te zien... Waar is dat goed voor?

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
                              X