Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Iemand die hier iets meer over weet ? Op sommige Vista configs is het oeroude koppen CTRL-C/V niet of nauwelijks te gebruiken .. De info hierover is allesbehalve eenvormig ...
Ik gebruik dat toch regelmatig op mijn laptop (Lenovo oem vista ultimate).
Geen problemen.
j.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Ik gebruik dat toch regelmatig op mijn laptop (Lenovo oem vista ultimate).
Geen problemen.
j.
Bedankt maar dat is juist het punt van mijn vraag .. diegenen die er geen probleem mee hebben weten dus ook van het bestaan van de bug niets af ..
Ik wel graag iets horen van diegenen die er wel mee geconfronteerd zijn/werden en of er een oplossing bestaat of dat ze er een gevonden hebben ? .. en of MS er over weet want daar is niets serieus te vinden (serieus= iets dat het probleem oplost ! )
oplossing 1
uninstall FF en delete C:\Documents and Settings\*uw username*\Application Data\Mozilla\Firefox
dan terug installen, is em tevens volledig gereset.
oplossing 2
probeer eens met <shift><insert> ipv <ctrl><v>
en het is geen vista bug maar een mozilla bug
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad www.korandoke.be
oplossing 1
uninstall FF en delete C:\Documents and Settings\*uw username*\Application Data\Mozilla\Firefox
dan terug installen, is em tevens volledig gereset.
oplossing 2
probeer eens met <shift><insert> ipv <ctrl><v>
en het is geen vista bug maar een mozilla bug
Sorry heeft absoluut niets maar dan ook niets te zien met FF/Mozilla .. Nieuwe laptop met Vista ... weet nog niet eens dat FF bestaat .. check google op "Vista CTRL-C bug", FF komt niet in het stuk voor, nooit (bestaat echter soms ook op XP !) .. Is schijnbaar gelinkt aan WLM en/of IE7 .. correlatie waarom op sommige machines niet en op andere wel is kompleet niet duidelijk .. ondanks mijn dank voor de antwoorden wil er aub enkel iemand antwoorden die echt weet waaropver het gaat ? het afdwalen naar irrelevante pistes en spoken najagen kan ik op mijn eentje ook wel, er valt niet te uninstallen wat er niet op staat ! ..
In Windows Vista most I/O operations can be canceled, including the open file I/O that Net View and Explorer use. Applications have to be updated to respond to end-user requests to cancel I/O, however, and many of the Windows Vista utilities that interact with devices that have timeouts have the necessary support. The file open and save dialogs that are used by virtually every Windows application, including third-party applications, for example, now enable their Cancel button while trying to display the contents of a folder. The Net command also cancels its synchronous I/O when you press Ctrl+C.
You can see the benefits of I/O cancellation by opening a command prompt on Windows Vista and typing:
Copy Code
net view \\nonexistentmachine
The command will hang while Windows tries to contact the nonexistent system, but you can type Ctrl+C to terminate it. In Windows XP, Ctrl+C has no effect and the command doesn't return until the network operation times out.
Heb je het probleem algemeen, of alleen in bepaalde toepassingen die met (netwerk)devices met mogelijke time-outs?
j.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Comment