Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nikon D3 aan 1877 € ????enz...
Collapse
X
-
-
Re: nikon D3 aan 1877 € ????enz...
Ik heb ook even een paar Canon-prijzen opgezocht:
1D MKIII -> 1654 euro
70-200 f2,8 L IS -> 721 euro
24-70 f2,8 L -> 524 euro
Ik zou dit jaar nog graag die 24-70 kopen...http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtIk heb ook even een paar Canon-prijzen opgezocht:
1D MKIII -> 1654 euro
70-200 f2,8 L IS -> 721 euro
24-70 f2,8 L -> 524 euro
Ik zou dit jaar nog graag die 24-70 kopen...Zij die er zich de eerste keer aanwagen, laat het weten! Een topic om inde gaten te houden
Comment
-
wat houd ons tegen............massaal met een bus "bd's" naar londen....je kan daar afhalen wat mij eigenlijk verwonderd en vermoedelijk zovelen onder jullie
wel bestellen voor eind januari om aan deze spotprijzen te kunnen kopen????zoals bandit 1 mark III aan prutsprijs,D3's aan....d300 aan ....ongelooflijke prijzen allemaal,
wie kent genoeg Engels om daar eens een mail naar te sturen en dan mini maxi SD van te maken,al die foto's van aanschuivende belgen aan de toonbank(nederlanders ook)3x
alsook aan die nurts die kunnen uitpiepen over wie het hier gaat....BD0968BE
nikon
D2Xs
Comment
-
@Marco
Heb eens de berichten gelezen op
Daar staat onder andere :
"Iemand op DP heeft een bestelling proberen te doen om uit te proberen waartoe het leidt. Mensen buiten de UK kunnen niet met creditcard betalen maar alleen met een zgn banktransfer. Reden genoeg om dit te wantrouwen zou ik zeggen. Ook het feit dat prijswijzigingen na je bestelling kunnen worden doorgevoerd zegt genoeg. Ook bieden ze maar 30 dagen garantie....vreemd."
Dat zegt dus alles ! Via het systeem van banktransfert kunnen ze nog volledig uw bankrekening plunderen ...
Comment
-
-
Als het té goed is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo...
Geef je geld daar niet af, want je zal er toch niets voor terugkrijgen.
http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtAls het té goed is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo...
Geef je geld daar niet af, want je zal er toch niets voor terugkrijgen.
Toch begrijp ik niet waarom men op zo een manier "rijk" wil worden
Comment
Comment