Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand met connecties bij connections

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Iemand met connecties bij connections

Ik heb een online vliegticktet gekocht bij connections.Maar ik heb een fout gemaakt met het invoeren van mijn vrouw haar naam en voornaam

Heb met connections gebeld en deze gingen met de vliegmaatschapij contact opnemen om haar naam en voornaam te wijzigen.Ze gingen me donderdag iets laten weten.Vandaag terug gebeld en ze hebben de vliegmaatschapij nog niet gecontacteerd,ze gingen me morgen iets laten weten!
    Ik vrees dat ze me hier aan het lijntje gaan houden.
    Ik heb zelf met de vliegmaatschapij gebeld en deze zeggen dat ze de fout kunnen aanpassen,maar dat connection die aanvraag moet indienen.

Ik vind het ook raar dat connections de gegevens die de klant intypt op hun site eerst niet nakijkt,ze zouden dan toch gezien hebben dat ik naam en voornaam heb verwisseld.

Ik heb al naar een kantoor van connections geweest,daar kunnen ze me ook niet helpen omdat ik via internet geboekt heb.

Dus mijn vraag is hier iemand die beetje zijn weg weet bij connections?Want ik moet steeds via dat call center bellen en wordt daar niet echt wijzer van hun uitleg.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Re: Iemand met connecties bij connections

EDIT: lees net dat je al naar een shop was geweest.
    Post vervalt.
    Mvg Tim

Comment

Dag mir ,

De shop brugge weet te melden dat uw probleem opgelost kan worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
        Dag mir ,

De shop brugge weet te melden dat uw probleem opgelost kan worden.
        Ja, dat zegden ze allemaal tegen Mir.
        Maar tussen zeggen en doen ligt tegenwoordig dikwijls een heel diepe kloof.
        Ik noem dat call-centeritis. En nu krijg ik Verseg op mijn dak....
        Last edited by nete; 23 januari 2009, 22:13.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Gisteren via een pb van micka in contact gekomen met iemand uit de shop in Brugge.
          Ik had ondertussen al een mail gekregen uit Brussel dat ze het in orde kunnen brengen maar dat het me 110 euro zal kosten.
          Bij de luchtvaartmaatschappij wisten ze me te vertellen dat ze daarvoor 60 euro aanrekeken aan Connections.

Ik begrijp dat Connections ook niet voor niks werkt,ik had maar beter moeten opletten met het invullen van de gegevens.
          Ik moest ze nu nog een mailtje sturen met mijn VISA nummer dat ik akkoord ga met de wijziging en de 110 euro kosten.
          Nu nog wachten op het goede nieuws en dat ik de nieuwe ticketten kan afdrukken.
          Ook nog even vermelde dat de ticketten voor in vlucht zijn in September.

Jammer dat ze me in Gent niet wilde helpen omdat ik online geboekt had.

En een dikke merci voor micka en BD! Nog geen uur na mijn bericht al iemand die me wou helpen!Super.

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
            Gisteren via een pb van micka in contact gekomen met iemand uit de shop in Brugge.
            Ik had ondertussen al een mail gekregen uit Brussel dat ze het in orde kunnen brengen maar dat het me 110 euro zal kosten.
            Bij de luchtvaartmaatschappij wisten ze me te vertellen dat ze daarvoor 60 euro aanrekeken aan Connections.

Ik begrijp dat Connections ook niet voor niks werkt,ik had maar beter moeten opletten met het invullen van de gegevens.
            Ik moest ze nu nog een mailtje sturen met mijn VISA nummer dat ik akkoord ga met de wijziging en de 110 euro kosten.
            Nu nog wachten op het goede nieuws en dat ik de nieuwe ticketten kan afdrukken.
            Ook nog even vermelde dat de ticketten voor in vlucht zijn in September.

Jammer dat ze me in Gent niet wilde helpen omdat ik online geboekt had.

En een dikke merci voor micka en BD! Nog geen uur na mijn bericht al iemand die me wou helpen!Super.

mir
            Per ongeluk voor- en achternaam wisselen kost je 110 euro ? Dat noem ik eerder oplichterij.
            Als de crisis nog wat dieper wordt en ze bij Connections met hun vingers zullen zitten draaien zullen ze wel anders beginnen piepen denk ik.
            Trouwens, het was misschien te riskeren geweest om het zo te laten en gewoon bij vertrek naar de luchthaven te gaan. Voor- en achternaam zouden dan tenslotte ook op het ticket staan, alleen in verkeerde volgorde. Stel dat je die fout niet opgemerkt had, denk je dat ze je voor die verwisseling terug naar huis zouden sturen op de luchthaven ?

We zijn zo eens in de plaats van mijn zoon en zijn vriendin naar Budapest geweest. Daar moesten voor de vlucht geheel nieuwe namen ingevoerd worden en dat hebben we betaald. Maar om de hotelboeking te wijzigen moest ik ook nog eens een flinke som ophoesten.
            We zijn dan maar zonder wijzigingen van die boeking vertrokken. De hotelier glimlachte eventjes toen hij mijn zoon zijn geboortejaar ontwaarde en mij dan even aankeek.
            Last edited by nete; 24 januari 2009, 19:39.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Wel, hier is mijn verhaal: ik heb jarenlang op mijn roepnaam vliegtuigtickets gekocht (via het reisbureau op het werk), tot op een bepaalde dag... Ik kreeg mijn boarding card niet meer en moest een niewe ticket kopen en de oude annuleren. Ik weet niet exact meer hoeveel mij dit gekost heeft.
              Het hielp niet dat ik andere boarding cards kon laten zien met mijn roepnaam erop.
              Dat we ze nog lang mogen "trekken".
              Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Daarom dat ik het risico niet wil nemen en het ticket ga laten aanpassen.Hopelijk krijgen we snel bericht van connections dat ik mijn nieuw ticket kan afdrukken.

mir

Comment

Working...
                X