Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iedereen kan nu gerust ademhalen....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Iedereen kan nu gerust ademhalen....

Wet op vieze boekskes unaniem afgeschaft

Lees hier meer.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Iedereen kan nu gerust ademhalen....

toch raar dat ze het vieze boekjes noemen hè.
    in plaats van: door sommige als aanstootgevende lectuur kan worden beschouwd.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Da zal wel de tijdsgeest geweest zijn zeker?
      Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JvanKnal Bekijk bericht
        Da zal wel de tijdsgeest geweest zijn zeker?
        Hier werden vroeger ook boeken op de "index" gezet...
        En tegenwoordig vind je ook kentekens op bijv. dvd's. ( > AL )
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Klopt, maar die aanduiding op dvd's en games en zo kun je moeilijk censuur noemen é.
          En ik had het eigenlijk over het woordgebruik: de wet op de vieze boekskes. Nu zouden ze dat een andere naam geven, zoals bouk reeds aanhaalde. Toen was alles nog simpel en moest je niet met ingewikkelde woorden spreken om juridisch en politiek correct een soort lectuur te viseren. (Met toen bedoel ik heel ver voor mijn tijd, ben zelf nog maar 21) Alles waar ook nog maar indirect naar sex verwees was een vies boekske. En de burger moest beschermd worden tegen al te platvloerse en verwerpelijke dingen als sex

grz
          Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JvanKnal Bekijk bericht
            Klopt, maar die aanduiding op dvd's en games en zo kun je moeilijk censuur noemen é.
            En ik had het eigenlijk over het woordgebruik: de wet op de vieze boekskes. Nu zouden ze dat een andere naam geven, zoals bouk reeds aanhaalde. Toen was alles nog simpel en moest je niet met ingewikkelde woorden spreken om juridisch en politiek correct een soort lectuur te viseren. (Met toen bedoel ik heel ver voor mijn tijd, ben zelf nog maar 21) Alles waar ook nog maar indirect naar sex verwees was een vies boekske. En de burger moest beschermd worden tegen al te platvloerse en verwerpelijke dingen als sex

grz
            Aaah ja ja, ben ik het mee eens.
            En nu gaat er geen dag voorbij zonder sex en aanverwante tekst te vinden in de media
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Working...
            X