Vandaag bericht gekregen van het 31ste INTERNATIONAAL FOTOFESTIVAL in Knokke - Heist dat ik geselecteerd ben voor de tentoonstelling .Er zijn bijna 4000 foto's ingezonden en 107 zullen er tentoongesteld worden.Zelf weet ik nog niet welk werk het zal worden,da's nog even afwachten.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Da's plezierig.
Collapse
X
-
-
Re: Da's plezierig.
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtVandaag bericht gekregen van het 31ste INTERNATIONAAL FOTOFESTIVAL in Knokke - Heist dat ik geselecteerd ben voor de tentoonstelling .Er zijn bijna 4000 foto's ingezonden en 107 zullen er tentoongesteld worden.Zelf weet ik nog niet welk werk het zal worden,da's nog even afwachten.
Niet niks....
-
Marc, das een pluim op den hoed man, der meude fier oep zijn !
Congrats aan het Team
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
-
-
Felicitaties!vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
ja ik heb ook zo'n brief gekregen :-) maar ik weet nog niet met welke foto(s) ik geselecteerd ben... 't is wel eens leuk...some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Ook mijn felicitaties, wat een opsteker
Comment
-
Daar moet zeker een delegatie van BD naartoe hé.
Dikke proficiat !BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
-
-
Ook van mij de welgemeende felicitatie.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtZorg maar voor een extra ticket voor de receptie. Er moet toch iemand (met die D700) foto's maken van de laureaat.
Gefeliciteerd.
Comment
Comment