Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dronken muis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dronken muis

Sinds enkele dagen lijkt mijn Logitech MX Laser mouse aan een vreemde ziekte te lijden. Bij drukken op linker knop gebeurt het meermaals dat direct twee handelingen (stappen) uitgevoerd worden.
    Slijtage? Hypergevoeligheid? Reparatie mogelijk of afval?
    Iemand met gelijkaardig probleem en oplossing?
    Oprechte dank.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Re: Dronken muis

Hier ook soms ... komt omdat SetPoint.exe dan twee keer geladen is ... een bugske in dat programma blijkbaar.
    Via taakbeheer => Processen => SetPoint.exe 1 keer stoppen en proberen.

Je hebt dan ook bij achteruitgaan op Internet dat die twee pagina's achteruit gaat ... of twee vooruit met het ander knopke.

Misschien hetzelfde probleem bij u? De moeite om te proberen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Hier ook soms ... komt omdat SetPoint.exe dan twee keer geladen is ... een bugske in dat programma blijkbaar.
      Via taakbeheer => Processen => SetPoint.exe 1 keer stoppen en proberen.

Je hebt dan ook bij achteruitgaan op Internet dat die twee pagina's achteruit gaat ... of twee vooruit met het ander knopke.

Misschien hetzelfde probleem bij u? De moeite om te proberen.
      Dank voor de hint maar in Processen wordt Setpoint.exe zelfs niet vernoemd.

Henri

Comment

Heb je in de omgeving niet één of ander toestel dat interferreert ? ZO stelde ik vast dat mijn laptop, indien opgezet, de muis kan sturen op mijn PC. Dit gaat tot 3 meter ver.
        Het is wel zo, dat ook bij latent opstaan van de laptop, die signalen doorstuurt die door de PC-muisdriver als impulsen worden herkent met alle gekke bokkesprongen van dien.
        Het bewegen zelf van de muis op de laptop geeft daarom niet een beweging op de PC, dus, vermoedelijk is deze onvrijwillige sturing het gevolg van wat anders.
        Op de laptop staat Bleutooth, Wifi, terwijl de PC enkel WiFi heeft als draadloos-ontvanger/sturing.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
          Heb je in de omgeving niet één of ander toestel dat interferreert ? ZO stelde ik vast dat mijn laptop, indien opgezet, de muis kan sturen op mijn PC. Dit gaat tot 3 meter ver.
          Het is wel zo, dat ook bij latent opstaan van de laptop, die signalen doorstuurt die door de PC-muisdriver als impulsen worden herkent met alle gekke bokkesprongen van dien.
          Het bewegen zelf van de muis op de laptop geeft daarom niet een beweging op de PC, dus, vermoedelijk is deze onvrijwillige sturing het gevolg van wat anders.
          Op de laptop staat Bleutooth, Wifi, terwijl de PC enkel WiFi heeft als draadloos-ontvanger/sturing.
          Er zit beslist wat in, want recentelijk heb ik ook storing van een DVD-player waarbij de invoerlade op ongeregelde tijden open-en-dicht gaat.
          Ofwel heb ik een spook in huis ofwel moet ik het mss bij mijn buren gaan zoeken.

Henri

Comment

Working...
          X