Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Er mag gebeuren wat wil op 31/12/xxxx maar ik zal er voor zorgen dat ik het niet mis.
En dat is al een eeuwigheid zo
En moest ik het toch missen: dan bekijk ik het wel even op DVD .
De enige sketch die er is van Freddy Frinton. En we kunnen er maar wat blij mee zijn dat het er is.
@Jos: De versie in de link is de Zwitserse versie van de sketch. Deze versie is niet de originele.
De originele versie (die dus ook opgenomen werd) is gemaakt door Freddy voor de Duitse televisie.
Dit is zelfs niet zonder slag of stoot gegaan Want Freddy wenste dit eerst niet te doen.
Gelukkig heeft men hem toch kunnen overhalen het te doen anders hadden we deze sketch nooit gezien. Buiten in de Engelse theater zalen.
De vertolkster van de dame (kom even niet op haar naam ) was oorspronkelijk ook iemand anders.
Nadat men in Zwitserland de versie van de Duitse TV had gezien heeft men in Zwitserland aan Freddy gevraagd om het voor hen ook op te nemen.
Aan het minder uitgewerkte decor kan men onmiddellijk het verschil zien. Verder zitten er nog wel wat nuances in.
Over die verschillen bestaat zelfs een hele documentaire.
En in Duitsland zijn er een heleboel restaurants die op 31/12 (de steevaste uitzenddag van 'Dinner For One' op de Duitse TV) hetzelfde menu op de kaart hebben staan.
And by the way: I'll do my very best
Grtz,
Wilfried
Last edited by webwil; 12 januari 2009, 07:59.
Reden: bijplaatsen uitleg @jos
The tide will wait for no-one. That's not even a rule, it's a fact.
Comment