Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Externe schijven openen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Externe schijven openen.

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Waaw, Inderdaad, alles werkt terug als voorheen.

BEDANKT GeeKer.

Man, wat een cracks zitten hier, bedankt aan allen om de snelle respons.

Vriendelijke groeten

Geert.

Zou dat nu een virus geweest zijn.
    Zo te zien wel...iig wat rommel.

Misschien best eens je vriend inlichten dat zijn usbstick geïnfecteerd is.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Hehe, nu ik het zo lees..denk ik dat RIKH er toch het dichtst bij zat, lijkt gekende spyware te zijn.

Doet me eraan denken dat ik dit vorige week ook op een pc had, autorun.inf verwijderen hielp.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

probeer het met freebsd, dan zou dit probleem zich niet mogen voordoen..

Ik heb hier iets eigenaardigs voor, vroeger (tot verleden week) kon ik al mijn externe schijven openen door er gewoon dubbel op te klikken, maar sinds ik een USB stick van een vriend heb gebruikt, werkt dat niet meer, nu moet ik rechts gaan klikken en kiezen voor openen, om de externe schijven te openen, kan ik dat herinstellen.

Vriendelijk dank,
        Geert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gerb Bekijk bericht
          probeer het met freebsd, dan zou dit probleem zich niet mogen voordoen..
          Hoe bedoel je?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Hoe bedoel je?
            Ik draai al enkele jaren freebsd, en heb nog nooit dergerlijke problemen ondervonden. Misschien een aanrader dus!

Comment

Ik draai al enkele jaren freebsd, en heb nog nooit dergerlijke problemen ondervonden. Misschien een aanrader dus!
              HM, dat was de vraag van TS toch niet?

Comment

Onzinnig advies. Ik eet al jaren Unox-soep en daarmee heb ik ook nooit dergelijke problemen ondervonden. Daarmee is de TS echter niet geholpen, he. Het probleem was dacht ik trouwens al opgelost.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                  Onzinnig advies. Ik eet al jaren Unox-soep en daarmee heb ik ook nooit dergelijke problemen ondervonden. Daarmee is de TS echter niet geholpen, he. Het probleem was dacht ik trouwens al opgelost.
                  tja, Destn vroeg naar een verdere uitdieping. Ik snap niet wat dit met Unox soep te maken heeft? Dit is toch geen besturingssysteem?

Comment

Als mijn auto niet start 's morgens zou'k er ook niet tevreden mee zijn als touring wegenhulp zegt "met de fiets heb je dat probleem niet!"
                    Mijn foto's
                    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikh Bekijk bericht
                      als mijn auto niet start 's morgens zou'k er ook niet tevreden mee zijn als touring wegenhulp zegt "met de fiets heb je dat probleem niet!"
                      lol :d
                      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                      Flickr____No place to be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                        Als mijn auto niet start 's morgens zou'k er ook niet tevreden mee zijn als touring wegenhulp zegt "met de fiets heb je dat probleem niet!"

Dat neemt niet weg dat tomatenUnix met balletjes héél lekker kan zijn...
                        Fullator
                        Fotostudio Candela Zone
                        website: http://www.chronax.be
                        website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Ik gebruik Windows XP Pro op deze computer, en er staat geen virusscanner op, deze computer staat trouwens niet op internet, maar ik heb het sinds het inbrengen van een USB stick van een vriend, waar alleen foto's op stonden.
                          Usb sticks zijn tegenwoordig een van de grooste gevaren, voor het overdragen van virussen, gewoon insteken en je loopt ze op.

Usb sticks zijn vandaag de dag volgens mij slechter om virussen over te dragen, dan het internet, iedereen heeft schrik van het internet, maar niemand loopt te denken aan overdracht via zijn usb stick. Ga vandaag daag maar eens iets afdrukken in een copie shop, waar wat studenten komen (en ook waar er geen komen), en kom terug buiten met je usb stickje, controleer het maar goed, want veel kans dat je iets opgeraapt hebt
                          To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
                          X