Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
21-12-2012
Collapse
X
-
-
Re: 21-12-2012
De man werd een tijdje geleden ook aan het woord gelaten in de Laatste Show. Hilarisch, vooral omdat fysicus en vriend van de wetenschap Lieven Scheire naast hem zat te gniffelen telkens hij weer iets onnozel verteldeOver het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtVoor dat soort mensen heeft men het woord "pseudo" uitgevonden.
Die houd de draairichting van het wegstromend waterkolkje in de gaten.
't Is maar dat we op tijd weten of de aarde van draairichting veranderd.
Er zijn twee mogelijkheden : of de draairichting van de draaikok verandert van richting of dat water begint te koken.
Ben ik nu een pseudo?
Comment
-
je moet zon datums weten te kiezen natuurlijk
als je vandaag begint is 2012 een beetje te 'kort' om nog wat winst te maken
20-02-2020 dan gebeurt er iets. in 2010 komt men eerste boek uit en in 2020 het laatstefoto als spiegel of als venster?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht'k Heb een webcam boven mijn lavabo geplaatst.
Er zijn twee mogelijkheden : of de draairichting van de draaikok verandert van richting of dat water begint te koken.
Ben ik nu een pseudo?
Mvg.
RobertMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht'k Heb een webcam boven mijn lavabo geplaatst.
Er zijn twee mogelijkheden : of de draairichting van de draaikok verandert van richting of dat water begint te koken. Ben ik nu een pseudo?Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
En zeggen dat die pipo's zich ook altijd vastpinnen op van die speciale datums in kalenders die tenslotte door mensen uitgevonden werden.
Precies of de natuur zich iets zou aantrekken van die "menselijke" kalenders....
Voor de natuur is het nu waarschijnlijk ergens het jaar 14.592.684.211 of daaromtrent. Of als we straks nog wat dieper in het heelal kijken misschien 26.396.258.311BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk berichtEen feit, en niet pseudo is, dat de polen (niet de oostblokkers) aan het draaien zijn. zi dit artikel
http://www.newscientist.com/article/...c-decline.html
Als je met navigatie bezig bent, zonder GPS, met kaart en kompas dus dan zal je altijd rekening moeten houden met die deviatie. Want de magnetische noordpool verandert al eeuwen van plaats.
Als je FLightsimulator hebt kan je dat gemakkelijk uittesten.
Sommige GPS'sen (met compas funktie ) kunnen ook het verschil meten tussen de magnetische noordpool en de echte noordpool.
Edit:
Zie ook : http://geomag.usgs.gov
Met Google Earth kan je naar "Magnetic North Pole " gaan en verschillende magnetische noordpolen per jaar zien (van de laatste jaren toch...).
Groetjes
SkitchLast edited by Skitch; 6 januari 2009, 23:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk berichtDe man werd een tijdje geleden ook aan het woord gelaten in de Laatste Show. Hilarisch, vooral omdat fysicus en vriend van de wetenschap Lieven Scheire naast hem zat te gniffelen telkens hij weer iets onnozel vertelde
deze?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtgniffel
Voor mij de beste televisie ooit
Comment
Comment