Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21-12-2012

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 21-12-2012

staat ons onheil te wachten, lees humo
    Last edited by toerist; 6 januari 2009, 20:29.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: 21-12-2012

Voor dat soort mensen heeft men het woord "pseudo" uitgevonden.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Alpinist worden in Afrika is de boodschap
      Last edited by toerist; 6 januari 2009, 20:37.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

De man werd een tijdje geleden ook aan het woord gelaten in de Laatste Show. Hilarisch, vooral omdat fysicus en vriend van de wetenschap Lieven Scheire naast hem zat te gniffelen telkens hij weer iets onnozel vertelde
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Voor dat soort mensen heeft men het woord "pseudo" uitgevonden.
          'k Heb een webcam boven mijn lavabo geplaatst.
          Die houd de draairichting van het wegstromend waterkolkje in de gaten.
          't Is maar dat we op tijd weten of de aarde van draairichting veranderd.
          Er zijn twee mogelijkheden : of de draairichting van de draaikok verandert van richting of dat water begint te koken.
          Ben ik nu een pseudo?
          ​​

Comment

je moet zon datums weten te kiezen natuurlijk

als je vandaag begint is 2012 een beetje te 'kort' om nog wat winst te maken

20-02-2020 dan gebeurt er iets. in 2010 komt men eerste boek uit en in 2020 het laatste
            foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              Er zijn twee mogelijkheden : of de draairichting van de draaikok verandert van richting of dat water begint te koken.
              Ben ik nu een pseudo?
              Als dat in de badkamer is zou ik jou eerder een "gluurder" noemen.

Mvg.
              Robert
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Pfff...moet ik nog zo lang fotokes maken.
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  Er zijn twee mogelijkheden : of de draairichting van de draaikok verandert van richting of dat water begint te koken. Ben ik nu een pseudo?
                  Neueu ... hoogstens een beetje "parano".
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

En zeggen dat die pipo's zich ook altijd vastpinnen op van die speciale datums in kalenders die tenslotte door mensen uitgevonden werden.
                    Precies of de natuur zich iets zou aantrekken van die "menselijke" kalenders....
                    Voor de natuur is het nu waarschijnlijk ergens het jaar 14.592.684.211 of daaromtrent. Of als we straks nog wat dieper in het heelal kijken misschien 26.396.258.311
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Een feit, en niet pseudo is, dat de polen (niet de oostblokkers) aan het draaien zijn. zi dit artikel
                      The accelerating drop in field strength is recent, mariners' meticulous records reveal, but fears of an impeding pole reversal may be unfounded
                      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                        Een feit, en niet pseudo is, dat de polen (niet de oostblokkers) aan het draaien zijn. zi dit artikel
                        http://www.newscientist.com/article/...c-decline.html
                        De magnetische noordpool ligt helemaal niet op de Noordpool. Wel ergens in Canada (nu toch). Want die verandert constant van plaats.
                        Als je met navigatie bezig bent, zonder GPS, met kaart en kompas dus dan zal je altijd rekening moeten houden met die deviatie. Want de magnetische noordpool verandert al eeuwen van plaats.

Als je FLightsimulator hebt kan je dat gemakkelijk uittesten.
                        Sommige GPS'sen (met compas funktie ) kunnen ook het verschil meten tussen de magnetische noordpool en de echte noordpool.

Edit:
                        Zie ook : http://geomag.usgs.gov
                        Met Google Earth kan je naar "Magnetic North Pole " gaan en verschillende magnetische noordpolen per jaar zien (van de laatste jaren toch...).

Groetjes
                        Skitch
                        Last edited by Skitch; 6 januari 2009, 23:21.
                        ​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                          De man werd een tijdje geleden ook aan het woord gelaten in de Laatste Show. Hilarisch, vooral omdat fysicus en vriend van de wetenschap Lieven Scheire naast hem zat te gniffelen telkens hij weer iets onnozel vertelde

deze?
                          Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                            gniffel
                            Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                              gniffel
                              Doet mij sterk denken aan Frank Focketyn in de rol van Guido Pallemans.
                              Voor mij de beste televisie ooit
                              Flickr

Comment

Working...
                              X