Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboeken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotoboeken

Om al mijn foto's van de kinderen van dit jaar te bundelen, laat ik deze afdrukken bij extrafilm in zo'n album. Nu hebben ze om zo'n album te maken software die vooral niet doet wat ik wil en dat is: de foto's automatisch chronologisch plaatsen.
    Ik zou het natuurlijk manueel kunnen doen maar dat is zoveel werk waarvoor ik momenteel de tijd niet heb.
    Hoe ik mijn map ook nummer, de software gaat altijd foefelen met 1'en en 0'en waardoor alles door elkaar staat. Hoe kan in nummeren om dat programma te slim af te zijn?

Re: Fotoboeken

Heb je bijvoorbeeld 100 foto's dan zou ik dit eens proberen, beginnen nummeren bij 001,002,003 enz..
    I like it raw......with Nikon stuff

http://www.pixelpainter.be/

Comment

Re: Fotoboeken

Oorspronkelijk geplaatst door An D. Bekijk bericht
      Om al mijn foto's van de kinderen van dit jaar te bundelen, laat ik deze afdrukken bij extrafilm in zo'n album. Nu hebben ze om zo'n album te maken software die vooral niet doet wat ik wil en dat is: de foto's automatisch chronologisch plaatsen.
      Ik zou het natuurlijk manueel kunnen doen maar dat is zoveel werk waarvoor ik momenteel de tijd niet heb.
      Hoe ik mijn map ook nummer, de software gaat altijd foefelen met 1'en en 0'en waardoor alles door elkaar staat. Hoe kan in nummeren om dat programma te slim af te zijn?
      Bij het hernoemen (doe dit niet allemaal manueel !), begin je met een letter. Bv. a001, a002, ... a010. Zo gaat hij a002 niet achter a010 plaatsen.

Comment

Working...
      X