Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

M n m

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: M n m

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
    Alleen classic21 (wel int Frans te doen) of playlisten op de pc.
    Tijdens de kerstperiode luister ik wél graag naar StuBru met Music For Life, dat is schitterende radio...
    class21 ook ontdekt
    radio 1 radio 2 mnm enz allemaal studiobrussel klonen precies
    muziek op 1 en 2 is soms ergerlijk
    Veel beter dat presentatoren zelf hun muziek mogen kiezen
    http://www.stich.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
      class21
      Eens naar hun site geweest en de playlisten bekenen. Allemaal nogal radio nostalgie toestanden hé . Nu, de naam zegt het wel. Toch niet mijn ding hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        "Het is gewoon Donna met een nieuwe naam.
        Alleen presenteren er nu een stel hysterische nichten,
        die zichzelf liever horen dan de liedjes die ze draaien. "
        Ze immiteren alleen maar onze nationale regering. What's in a Name?

Henri
        lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Ah, ja... en zo wordt je gegarandeerd een saaie piet

Jij hebt duidelijk geen tieners in huis lopen. Niets is er plezanter dan bij te blijven en om 't er snelst kunnen zeggen welk nummer er start. Mijn dochter is momenteel de Top 100 (van op oudjaar) aan 't "blokken" (bij manier van spreken) om haar pa ook te kunnen kloppen bij de oudere nummers van de lijst. Ook heel de show rond Music for Life & het glazen huis is voor tieners superplezant en wat hebben ze dan aan ouders die dat maar "gezeik" vinden.
          Idd. Dit was de vraag ook niet. Ik gaf mijn ongezouten mening over de nieuwe (allez) zender MnM, en waarom ik die zou opzetten en uiteindelijk niet doe.

-M-
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Ik doe niet aan radio-zappen, ik stel elke radio die ik heb gewoon op iets anders in. StuBru op het werk, Classic21 op mijn kamer, 4FM in de auto en iPod op de trein/bus. Als het allemaal begint tegen te steken, dan neem ik mijn gitaar en begin zelf te spelen

Dus StuBru heeft ook wel mijn voorkeur, omdat ik daar toch 8à9 uur per dag naar luister.

Comment

Ik zal M n M evenveel beluisteren als Donna. NIET dus .

(Let op m'n nieuwe (tijdelijke) handtekening )
              Hehehe
              Ik ben een groot voorstander van M n M : nu moet ik niet langer meer naar Peter VdV luisteren 's morgens
              Nu alleen nog hopen op een terugkeer van Roos in de ochtend

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              Jij duidelijk ook niet, Hans... Van de 14 platen per uur dat er op StuBru gedraaid worden zitten er minstens 6 tot 8 commerciële tussen.

Vroeger was StuBru tenminste nog een alternatieve zender met ballen aan het lijf. De laatste 10 jaar zijn ze die ballen onderweg duidelijk verloren en zijn nu noch mossel noch vis geworden. Té commercieel voor de alternatieve liefhebber, en te alternatief voor de commerciële muziekliefhebber....
              Ik weet massa's alternatieve muzikanten met wereldklasse die nooit in de playlist geprogrammeerd geraken. Neem maar eens Ryan Adams! Maar ja, 'k luister dan maar meer Radio 1. Daar durven ze tenminste nog alternatief gaan!

Mvg,
              Frederic
              Tja, ik vind de programmatie op StuBru wel goed. Ik hou niet zo van hokjes denken, commercieel en alternatief... Om StuBru leefbaar te houden moet er een marktaandeel van 8% behouden worden, zou moeilijk worden zonder een wat bredere programmatie. Maar ze mag nog wat breder worden wat mij betreft naar echt alternatieve muziek idd

OK, ik zeg niet dat StuBru vroeger niet béter was, dat besef ik jammer genoeg ook wel. Ik hoop eigenlijk dat er met de komst van M n M een beetje meer polarisatie ontstaat. Toch is er duidelijk een groot stijlverschil tussen de twee zenders.
              Eens naar hun site geweest en de playlisten bekenen. Allemaal nogal radio nostalgie toestanden hé . Nu, de naam zegt het wel. Toch niet mijn ding hoor.
              Class.21 is het type zender waarvan ik huiver. Ik hou niet van al die nostalgische toestanden waarbij men de hele tijd oude klassiekers draait. Wat mij betreft zijn die dingen dood en begraven, en voer voor archeologen. Er wordt meer dan voldoende goede muziek gemaakt vandaag.

Radio 21 is indertijd opgesplitst in Class.21 en PureFM. Die laatste is wel fel te smaken, met een muziekprogrammatie die minstens op het niveau staat van StuBru. Het grote nadeel van de zender is teveel blabla en te weinig boemboem - typisch voor franstalige zenders.
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Ik heb blijkbaar andere gewoontes dan de meesten hier, Radio1 en Radio2 zijn mijn favorieten, Donna vroeger af en toe en als er één zender was die ik nooit beluisterde, dan wat het wel Studio Brussel, ik heb er nooit iets goed aan gevonden en dat is tot nu toe nog niet veranderd. Maar gelukkig zijn er meerdere stations zodat iedereen zijn gading vindt . . .
                Eerlijk gezegd is muziek op mijn radio het minste van mijn zorgen, ik zoek sowieso toch steeds naar zenders waar vooral informatie en nieuws aan bod komen. Spijtig dat er geen zenders bestaan zonder muziek en enkel informatie, dat zou pas mijn ding zijn . . . ik weet het, ben een rare op dat gebied . . . ik heb zelfs geen enkele mp3 op mijn laptop staan . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Ik heb blijkbaar andere gewoontes dan de meesten hier, Radio1 en Radio2 zijn mijn favorieten, Donna vroeger af en toe en als er één zender was die ik nooit beluisterde, dan wat het wel Studio Brussel, ik heb er nooit iets goed aan gevonden en dat is tot nu toe nog niet veranderd. Maar gelukkig zijn er meerdere stations zodat iedereen zijn gading vindt . . .
                  Eerlijk gezegd is muziek op mijn radio het minste van mijn zorgen, ik zoek sowieso toch steeds naar zenders waar vooral informatie en nieuws aan bod komen. Spijtig dat er geen zenders bestaan zonder muziek en enkel informatie, dat zou pas mijn ding zijn . . . ik weet het, ben een rare op dat gebied . . . ik heb zelfs geen enkele mp3 op mijn laptop staan . . .
                  Denk daar net hetzelfde over.
                  Thuis staat die radio zelden op.
                  Wel in de auto en dan eerder stilletjes want je ben zo rap afgeleid.

In mijn jeugdjaren was dat anders maar niet veel verschillend van nu
                  Tot op heden heb ik niet begrepen waarom de Beatles zo geweldig waren...
                  of de Stones. En toch vond ik dit vervelend voor mezelf omdat ik niet kon meedoen
                  zoals bijna iedereen in die tijd.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
                    Hehehe
                    Ik ben een groot voorstander van M n M : nu moet ik niet langer meer naar Peter VdV luisteren 's morgens
                    Daar sla je de nagel op de kop. Amai, zo'n irritante radiomaker. 't leek bij momenten wel op De Grote Peter Van De Veire Kindershow... Zo erg dat ik 's ochtends regionaal naar Radio 2 begon te luisteren.
                    Nu luister ik enkel nog StuBru als 't Tomas Desoete is, alleen al om z'n fantastische taalgebruik. Die is voor mij pas dé radiopersoonlijkheid!

@Axat: Radio 1 en Radio 2 zijn precies Studiobrusselklonen...??!??
                    'k zal daar maar niks op zeggen...

Mvg,
                    Frederic

Comment

Ik wou MNM een week de tijd geven maar ben vandaag teruggekeerd naar StuBru en Radio 1.

Sorry, heb het echt geprobeerd, maar ik krijg het gevoel dat ze veel te veel hun best willen doen en dat er veel te veel gepraat en geblaat wordt ipv muziek te draaien.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

mijn radio gebruik:
                        als het kan ...niks, zoals nu, hou veel van stilte (oud worden hé)
                        maar door de band....
                        classic 21
                        Arrow classic rock
                        radio 1
                        pure fm
                        studio Brussel
                        klara
                        radio 4 NL
                        musique 3

toen ik nog tieners in huis had was het immer studio Brussel
                        en toen was er ook nog "radio progress" in het waasland, niet-commerciële radio....
                        Last edited by toerist; 6 januari 2009, 21:17.
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

Comment

Vandaag voor de tweede keer weggeweest met de auto sinds MnM er is ... heb maar wijselijk de radio uit gelaten.
                          Vind het maar niks meer ... terug een CD-ke insteken se en voor de verkeersinfo is er toch RDS.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Ik heb er gisteren eens naar geluisterd, maar telkens opnieuw hoorde ik Milc Inc., weer op mijn vertrouwde StuBru dan maar gezet. Hoewel ik daar soms ook liedjes heb die zeker niet mijn smaak zijn.
                            Facebook
                            Flickr
                            500px

Comment

Geen denken aan... ik hou van de stilte (die toch al een uitzondering is in de stad).
                              Wil ik muziek luiseren dan zal het wel 'mijne' muziek zijn en niet van één of andere radio die meer geeft om de reclame en commerciele doeleinden.
                              Maw, cd's genoeg liggen om naar te luisteren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                                Wil ik muziek luiseren dan zal het wel 'mijne' muziek zijn
                                En hoe leer jij nieuwe muziek kennen als je nooit naar de radio luistert?

Comment

Working...
                                X