Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze morgend naar Zaventem moeten gaan ... da's 17km ... 2u15 om daar te geraken!
Ik moest wel met de wagen gaan want ik moest ook nadien nog naar de oogarts, post en andere boodschappen maar wat mij opviel is dat alle bussen zo goed als leeg waren ...
Van Leuven naar Brussel drie bussen gezien ... eentje volledig leeg, op de tweede 5 personen en op de derde 3 personen.
Richting Leuven ook twee bussen tegengekomen en de eerste volledig leeg en de tweede 2 personen.
En ja ... ze hadden allemaal dienst want anders staat dat er duidelijk op.
Wel straf dat een dag waarop logischerwijze iedereen een beetje vreest voor zijn wagen dat dan bijna niemand het openbaar vervoer neemt.
Ik snap wel dat sommigen moeilijk te voet aan de halte geraken maar niet iedereen woont op km's van een halte hé.
Ben juist terug binnen.... een paar uur op de baan geweest.
Meer de natuur opgezocht eigenlijk.
Hasselt, Zonhoven en omgeving moet zeker niet onderdoen voor Maaseik
westerlo 10-15cm
ben vanaf 02.00u tot17.00u aan het zoutstrooien geweest. met 2 ploegen en dan kregen we de hoofdwegen amper open.
sneeuw is leuk als je niet moet werken of zoals nu goed wat overuren oplevert.
Antwerpen - Vieze sneeuw Deze morgen was het aangenaam en fijn overal wit. Lekker buiten gaan spelen met mijn kindjes, grote sensatie voor zo'n bende 3-jarigen
Nu is het spekglad op de voetpaden en de kleine straatjes; vastgetrapte sneeuw - beetje smeltend - die nu terug vastvriest. Ik hou mijn hart vast voor morgen. Vandaag kon ik met de tram, maar morgen moet ik eerst een stuk met de wagen...
Deze morgen ruim op tijd vertrokken naar de luchthaven met de chauffeur maar mijn vlucht had 5 uur vertraging wat niet om te lachen is. Goed, het is niemand zijn schuld maar men mocht wel beter communiceren.
(en dan voor de tweede keer in minder dan 12 maanden tijd de piloot een landing moeten onderbreken wegens een vliegtuig die nog opd e runway stond. Plots weer full throttle en hops de lucht is)
Het is me het dagje geweest vandaag.
Comment