Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuw ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sneeuw ?

Rond 6u vanmorgen zaten er in Desselgem op een stuk van 200m 3 wagens de gracht binnen , grote baan niet gestrooid en spekglad, als je ziet hoe snel sommigen dan toch langskomen tja, miserie zoeken… Intussen is het hier overgegaan in motregen.
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Net aangekomen in Brussel, vertrokken vanuit Tienen. Overal sneeuw, maar rijden was geen probleem. 80km/u op de linkerrijstrook tot Haasrode, vanaf dan een stukje minder wegens te veel idioten die constant van rijstrook wisselden.

Uurtje gereden op 45 km, net 15 min meer dan normaal. Alleen de besneeuwde parking bovenop een helling, zoutloos, was een probleem.

Comment

Home office vandaag.

Net met collega gesproken wel en de grote banen waren goed berijdbaar.

Ik heb het niet geriskeerd aangezien hier in het dorp niks gestrooid was en het nog aan het sneeuwen was.

Comment

Ongeveer 8 cm sneeuw in Maaseik en het sneeuwt nog steeds.
          Straks mooie plaatjes schieten, want die blijft natuurlijk liggen de komeden dagen.
          Stapvoets verkeer en het vriest bovendien
          Groeten Sensor

Comment

Hoe ist aan de kust en de kanten rond Brugge?
            Hier in de Kempen ligt toch zo'n 10cm

Want zaterdag en zondag is 't Belg Kampioenschap Cyclocross in Ruddervoorde....
            Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mendel Bekijk bericht
              Hoe ist aan de kust en de kanten rond Brugge?

Want zaterdag en zondag is 't Belg Kampioenschap Cyclocross in Ruddervoorde....
              Het is in brugge en de kust sneeuwvrij dus hier geen winterplaatjes

Comment

Ik moet ergens vlakbij jou wonen, Mendel, want ik kan jouw metingen alleen maar bevestigen.
                (ik moet gelukkig niet buiten tot deze middag)

Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk bericht
                Het is in brugge en de kust sneeuwvrij dus hier geen winterplaatjes
                Troost je, Duindistel, het is hier ondanks de sneeuw nog te donker voor winterplaatjes!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

En in Limburg sneeuwt het rond Hasselt weer volop, 't zal niets zijn om in Brussel te raken vandaag ...

Comment

Ja Lesc,

Ik woon in Beerse, jij in Wechelderzande he...
                    Ben ook mac-gebruiker (grafisch ontwerper)
                    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

Hier in Lochristi met moeite 1 cm
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ja Lesc,

Ik woon in Beerse, jij in Wechelderzande he...
                        Ben ook mac-gebruiker (grafisch ontwerper)
                        Vlimmeren... behoort tot dezelfde gemeente als Beerse, sinds de fusie.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ja juist Vlimmeren... dat bedoelde ik in feite... zat met Wechel in mijn hoofd...
                          Waar woon je ergens in Vlimmeren?
                          En bevalt de Mac je?

Comment

Thuis nooit met iets anders gewerkt, sinds 1987. Nu nog vier werkende Macs thuis: een iMac G3, iMac G4, Powerbook G4 en deze Intel iMac. Wellicht later dit jaar een MacBook Pro voor m'n vrouw, zodra zij zich tenvolle op de fotografie (en de nabewerking) stort.

Comment

Leuk... amai... een hele macwinkel... ik zelf werk hier thuis op een pc, heb nog een oude G3 desktop staan,... maar werk er niet meer op...wil laatste systeem, dus zal er niet op draaien... ben wel beroepsmatig macgebruiker. Ben er over aan het denken om imac 24inch te kopen of macbook pro... (17inch)..?... Ben er nog niet over uit.
                              laptop is gemakkelijk om mee te nemen... maar 24inch is leuk om op te werken...

Comment

allé hier dan een voorsmaakje van wat ik deze namiddag ga doen als het droog is nu sneeuwt het nog te hard toch even buiten geweest
                                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                                X