Zoals de titel doet vermoeden heb ik hieromtrent mijn bedenkingen en vraag me af of er nog mensen zijn die hetzelfde ondervinden en hoe zij er dan over denken.
Begin maart 2007 neem ik bij one.com een kleine webruimte, alles wordt in orde gebracht en mijn webruimte is operationeel op 04/03/2007 en dit voor een periode van 1 jaar dwz tot 03/03/2008. De vervaldatum van mijn eerste factuur is 12/03/2007 dewelke netjes betaald wordt.
Nog geen jaar later wordt ik verzocht mijn factuur te voldoen voor de volgende periode van 12 maanden, dit was op 09/02/2008 net iets vroeger dan verwacht maar ook deze factuur heb ik netjes voldaan voor de nieuwe periode van 12 maanden.
We zijn nu 3 januari 2009 ik krijg zonet het verzoek van one.com om mijn factuur te voldoen voor de volgende periode van 12 maanden, deze moet betaald zijn voor 17/01/2009. Zoals ik het zie is de boekhouding bij one.com een beetje overijverig en schuiven ze telkens ongeveer een maandje op met het aanmanen tot betalen.![Confused](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/confused_18x21.png)
Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat mijn webruimte volgens de gegevens op de factuur blijf lopen tot 03/03/2010. De periode blijft wel netjes van jaar tot jaar lopen.
Verder heb ik ook geen klachten over deze provider, steeds beschikbaar en niet duur voor wat je krijgt. Graag lees ik jullie ervaringen ivm betalingen aan one.com
Begin maart 2007 neem ik bij one.com een kleine webruimte, alles wordt in orde gebracht en mijn webruimte is operationeel op 04/03/2007 en dit voor een periode van 1 jaar dwz tot 03/03/2008. De vervaldatum van mijn eerste factuur is 12/03/2007 dewelke netjes betaald wordt.
Nog geen jaar later wordt ik verzocht mijn factuur te voldoen voor de volgende periode van 12 maanden, dit was op 09/02/2008 net iets vroeger dan verwacht maar ook deze factuur heb ik netjes voldaan voor de nieuwe periode van 12 maanden.
We zijn nu 3 januari 2009 ik krijg zonet het verzoek van one.com om mijn factuur te voldoen voor de volgende periode van 12 maanden, deze moet betaald zijn voor 17/01/2009. Zoals ik het zie is de boekhouding bij one.com een beetje overijverig en schuiven ze telkens ongeveer een maandje op met het aanmanen tot betalen.
![Confused](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/confused_18x21.png)
Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat mijn webruimte volgens de gegevens op de factuur blijf lopen tot 03/03/2010. De periode blijft wel netjes van jaar tot jaar lopen.
Verder heb ik ook geen klachten over deze provider, steeds beschikbaar en niet duur voor wat je krijgt. Graag lees ik jullie ervaringen ivm betalingen aan one.com
Comment