Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Annulering aankoop ebay

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Annulering aankoop ebay

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Als koper heb je op eBay NOOIT kosten als je van een aankoop afziet ... nooit kan iemand u verplichten om iets te betalen en ook eBay rekent u niets aan. Als je uit jezelf geen cent betaalt ben je dus ook geen cent kwijt.
    De kosten zijn altijd voor de verkoper, wat eigenlijk ook geen eerlijke situatie is want er zijn meer oneerlijke kopers dan oneerlijke verkopers op het gebied van betalen.
    Ik vermoed dat er toch wel situaties zijn waardoor je een nieuwe account moet aanmaken hoor... volgens het regelement van ebay is een aankoop bindend hoor
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Ooit al bij stil gestaan dat mensen misschien in ploegen werken of dat mijnheer veel op zakenreis moet en mevrouw niet graag iemand binnen laat als ze alleen thuis is?
      Je kan heel moeilijk weten waarom iemand zo'n keuze maakt zonder zijn situatie te kennen.
      Dan kan ie het toch gewoon zeggen. Nee, volgens mij heeft deze "verkoper" iets te verbergen.

Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ik heb mijn D200 gekocht via ebay. Afhalen en testen was geen probleem, was zelfs vereiste voor de verkoper.

Dat was wel de derde D200 waar ik op geboden had; de eerste "verkopen" zijn door ebay zelf geannuleerd wegens fraude van de verkoper...

Comment

Working...
        X