Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

    Hier meer
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

    het zal allemaal wel goedkomen... het land draait toch wel door....

    Comment


    • #3
      Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

      Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
      het zal allemaal wel goedkomen... het land draait toch wel door....
      "doordraaien", de juiste uitdrukking alleen de vraag is : is het rond of vierkant.

      Comment


      • #4
        Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

        Fantastisch nieuws voor slapelozen!!
        Geen slaappillen meer nodig .
        Kerstrede van Albert II werkt zeer snel.

        Henri
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

          België maakt zich voor de zoveelste keer onnoemelijk belachelijk...
          In Allos (zuid-Frankrijk) werd bij het aankopen van een ski-pas door mijn vriendin
          bij de kassa aan haar gevraagd of zij afkomstig was van het "departement Belgique"
          Ik kon deze grap wel smaken ... de BD-ers ook ?
          Groetjes, Peter

          Comment


          • #6
            Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

            Oorspronkelijk geplaatst door peter238 Bekijk bericht
            België maakt zich voor de zoveelste keer onnoemelijk belachelijk...
            In Allos (zuid-Frankrijk) werd bij het aankopen van een ski-pas door mijn vriendin
            bij de kassa aan haar gevraagd of zij afkomstig was van het "departement Belgique"
            Ik kon deze grap wel smaken ... de BD-ers ook ?
            Groetjes, Peter
            Ach Peter....
            Onnoemelijk belachelijk. Ga eens op straat en vraag eens aan de mensen wie daar wakker van ligt.

            Als ze in het buitenland medelijden met ons krijgen dan pas moet we uitkijken.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

              tja, da's een van de fundamentele problemen van het koningschap: het heeft alles te maken met het toeval van wie je papa (eigenlijk je mama, wie je papa is wordt dan maar verondersteld) is, en niks met je capaciteiten (in dit geval uiteraard de capaciteiten - of het gebrek eraan - van de opvolger die albert verhinderen rustig af te treden en van zijn oude dag te genieten).
              erik, Nikon materiaal

              'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

              Comment


              • #8
                Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

                Theo, ik woon nu in Mol maar ben eigenlijk van Menen aan de Franse grens.
                Je moest eens weten hoe er daar (over de schreve) met ons gelachen wordt.
                En natuurlijk geven ze de Walen gelijk, ze spreken immers dezelfde taal. Zo ook die euro parlements leden die een oordeel moeten vellen over Vlaanderen.
                Deze avond zeiden ze op het nieuws dat ze de terugkeer van Leterme aan het voorbereiden zijn
                Zelfs die ploeg kan het niet, laat staan met de man van 800.000!

                Grtz, RF
                Last edited by Red Falcon; 26 december 2008, 23:05.


                Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                Comment


                • #9
                  Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Theo, ik woon nu in Mol maar ben eigenlijk van Menen aan de Franse grens.
                  Je moest eens weten hoe er daar (over de schreve) met ons gelachen wordt.
                  En natuurlijk geven ze de Walen gelijk, ze spreken immers dezelfde taal. Zo ook die euro parlements leden die een oordeel moeten vellen over Vlaanderen.
                  Deze avond zeiden ze op het nieuws dat ze de terugkeer van Leterme aan het voorbereiden zijn
                  Zelfs die ploeg kan het niet, laat staan met de man van 800.000!

                  Grtz, RF
                  Vreemd, er is nog geen sprake geweest van europese parlementsleden die een oordeel moesten vellen. Er is een verschil tss het europees parlement en de europese raad.
                  alles op een hoopje gooien is niet dadelijk een goed uitgangspunt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

                    Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                    Vreemd, er is nog geen sprake geweest van europese parlementsleden die een oordeel moesten vellen. Er is een verschil tss het europees parlement en de europese raad.
                    alles op een hoopje gooien is niet dadelijk een goed uitgangspunt.
                    Juist ja, waarom maken ze het allemaal zo moeilijk, toch niet meer bij te houden door de gewone man in de straat, wiens zorg momenteel is rond te komen op het einde van de maand. En niet wat het verschil is tussen een vlaamse / waalse bevoegdheid en federale bevoegdheid, laat staan het verschil tussen de europese raad en het europese parlement
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment


                    • #11
                      Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

                      Wie het ook moge zijn, er wordt wel degelijk smalend gelachen met de toestand van België in het buitenland.
                      Zo werd ik de tijd door mijn schoonbroer (in Frankrijk wonende) uitgelachen toen Dehaene in de tijd, de autowegen taks wou invoeren maar op tegenstand stoot. Toen hebben ze die autowegen taks gewoon bij onze jaarlijkse taks gevoegd. Daar had hij zijn plezier in, "die domme Belgen betalen nu autowegen taks en wij Fransen betalen niks en jullie betalen bovendien nog eens om op onze autowegen te rijden".

                      Dus we maken ons wel degelijk belachelijk in het buitenland.

                      Grtz, RF


                      Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                      Comment


                      • #12
                        Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Theo, ik woon nu in Mol maar ben eigenlijk van Menen aan de Franse grens.
                        Je moest eens weten hoe er daar (over de schreve) met ons gelachen wordt.
                        En natuurlijk geven ze de Walen gelijk, ze spreken immers dezelfde taal. Zo ook die euro parlements leden die een oordeel moeten vellen over Vlaanderen.
                        Deze avond zeiden ze op het nieuws dat ze de terugkeer van Leterme aan het voorbereiden zijn
                        Zelfs die ploeg kan het niet, laat staan met de man van 800.000!

                        Grtz, RF
                        RF, ik woon in Hasselt en mensen uitlachen heb ik nog nooit gedaan.
                        Ik vind het maar een vuile tactiek als een groepje anderen jou staat uit te lachen.
                        En daar is in eerste instantie ook nog niets tegen te beginnen.
                        Als je dan nog maar één vinger durft uitsteken dan wordt ge "ingepakt"....

                        Die lachers hebben een grenzeloze zekerheid, anders zouden ze niet lachen.
                        Alle spreekwoorden of gezegden zijn hier ook niet van toepassing of hebben geen vat op onze lachers.
                        "Wiens brood men eet...", om maar eentje te noemen.
                        Die durven zelfs een gegeven paard in de bek kijken.

                        Als ik het goed begrijp is het de "oude garde" die ons uit de impasse moet halen.
                        Ze hebben nu de ideale ritselaar (lees smiecht) die ooit in Bohan een afspraakje had
                        en waarvan zijn collega ooit beweerde dat het niet goed is dat de mensen alles weten.

                        Ik wil je één ding duidelijk maken: de uitverkoop kan weer beginnen.
                        Het is ook de ideale tijd van het jaar om te geven, te vergeven en toe te geven.
                        En het is ook de enige manier om de lachers op jouw handen te krijgen.
                        Ik zou ze dringend gaan wassen, mijn handen....
                        Maar dat soort hygiëne bestaat niet in hun kringen
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

                          Hij is er dan ook genoeg voor betaald. Wij zouden eerder een zenuwinzinking moeten krijgen als we zien welke bedragen jaarlijks aan dotaties wegvloeien...

                          Mvg,
                          Frederic

                          Comment


                          • #14
                            Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

                            Och, ik vind dat wij Vlamingen veel te veel op onze kop laten zitten.

                            Grtz, RF


                            Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                            Comment


                            • #15
                              Re: Koning op rand van zenuwinzinking door crisis

                              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Och, ik vind dat wij Vlamingen veel te veel op onze kop laten zitten.

                              Grtz, RF
                              Ben ik het mee eens.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X