Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GPS Navigon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: GPS Navigon

Dirk, ik ben dus een TT addict maar ik heb de Garmin ondertussen wel leren appreciëren, beide toestellen hebben hun voor- en nadelen,ik vind de TMC werking van de Garmin stukken beter dan die van TT, ook het kliksysteem in de wagen vind ik beter, TT is dan weer nauwkeiriger op huisnummerniveau . . . eigenlijk vult het ene toestel het andere aan, daarom heb ik ze ook allebei, de Garmin 765T en de TT 930
    Ik ben dus eerder een GPS - addict
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

de 2150 en 2210 geven ook rijstrook advies, maar zijn wel stukken goedkoper dan TT, Garmin is ook niet van de goedkoopste hé, 't is maar voor occasioneel gebruik en als ik het een keer in mijn bol krijg om naar het buitenland te rijden
      Wat ik echter niet weet is , wat is text to speech? Is niet in het NL bij Navigon, vandaar mijn vraag, is de begeleidende stem ( die u navigeert dus) wel in het NL ?
      ( bij Navigon)

hier zegt men bij text to speech:

en bij deze:

zal dus toch tom tom worden . . . .
      Last edited by toerist; 29 december 2008, 12:43.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Ik heb zelf ook een navigon en nadeel vind ik dat de flitspalen niet gratis te verkrijgen zijn (30 €/jaar), voor de meeste andere toestellen zijn deze gratis te verkrijgen via flitspaal.nl.

Comment

Nog 'n vraagje: die kaarten van (heel)Europa , tot hoever gaan die "door to door", want vanaf sommige landen zijn het enkel de hoofdwegen, of heb ik het mis ?
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Working...
          X