Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
oa:
Garmin 755, 765, 775.
Becker div modellen vd 79xx series
en ik verwacht dat over een half jaar de meesten dit zullen aanbieden.
En dan heb je nog de blaupunkt travel pilot 500 & 700
deze projecteren de aanwijzing over een live camerabeeld, nadeel lijkt me wel, dat je nav. op het raam moet zitten ipv op een beugeltje wat lager in de auto
Oorspronkelijk geplaatst door LoodgieterkeBekijk bericht
Ik heb een NAVIGON het beste van de GPS die er bestaat gewoon super het toestel
Ik heb Navigon, Garmin 765T en de Tomtom 930. als ik een top 3 moest maken zou de Tomtom op de eerste plaats komen, dan de Garmin en dan de Navigon. Rijstroken zijn bij de TT echt wel heel goed.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Heb steeds GPS via m'n PocketPC gebruikt. Van de 3 geteste versies van TomTom is er geen enkele die me "deftig" thuisbrengt. Van de 3 "Navigon" versies die ik heb gekocht, was ik ook tevreden. Helaas draait het sinds de voorlaatste editie niet meer op m'n pocketpc. Ben dan overgestapt naar iGo. Super! Supersnelle berekeningen, plannen van "internationale" verplaatsingen (gans Europa) zonder van kaartje te moeten wisselen, of een ander land te moeten selecteren. Ik was hier supertevreden over.
Als je opteert voor een "gewoon" model (niet via PocketPc) overweeg ook eens een Mio.
ik was vroeger zeer tevreden met mijn PDA navigatie met navigon. Ik ben meegegaan tot versie 6. Plots was er de tomtom XL europe die compleet goedkoper was dan de nieuwe navigon software voor de PDA. = ik was snel om.
TomTom = Ok maar de navigon kan mij ook nog steeds bekoren.
Heb steeds GPS via m'n PocketPC gebruikt. Van de 3 geteste versies van TomTom is er geen enkele die me "deftig" thuisbrengt. Van de 3 "Navigon" versies die ik heb gekocht, was ik ook tevreden. Helaas draait het sinds de voorlaatste editie niet meer op m'n pocketpc. Ben dan overgestapt naar iGo. Super! Supersnelle berekeningen, plannen van "internationale" verplaatsingen (gans Europa) zonder van kaartje te moeten wisselen, of een ander land te moeten selecteren. Ik was hier supertevreden over.
Als je opteert voor een "gewoon" model (niet via PocketPc) overweeg ook eens een mio[/COLOR]-tech.be/html/be_nl/index.htm"]Mio.
MIO ook met rijstrook voor-sortering ?
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Allé, dan neem je hetzelfde toestel dat ik juist aan mijn zusje heb cadeau gedaan. (Wel met TMC).
De 1e maand zit er ook een kaartgarantie op. Als de 1e maand nadat je het ding eerst gebruikt hebt, er een nieuwe kaart uitkomt, dan kan je die gratis updaten naar de nieuwste versie.
K'weet niet of die solden veel gaan uitmaken voor dergelijke toestellen. K'had er nu al een korting op van een 50 € (zonder solden). Of die solden meer gaan geven : met Tom tom betwijfel ik dat.
Navigon PNA 2150 MAX Europa TMC en voor 250 euro alles er op en eraan
Reality View en Lane Assistant Pro
De alom gewaardeerde Reality View is nu nog beter. Door Reality View Pro heeft u een duidelijk natuurgetrouw overzicht van de wegsituatie. Elke afslag en rijbaan wordt duidelijk weergeven. En met de vernieuwde versie van de Lane Assistant heeft u geen problemen met het kiezen van de juiste rijbaan bij afslagen, rotondes en stoplichten. De weg die u moet nemen wordt altijd duidelijk weergegeven op het brede scherm.
gpsshop.be goede zaak
Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John
Oorspronkelijk geplaatst door LoodgieterkeBekijk bericht
Navigon PNA 2150 MAX Europa TMC en voor 250 euro alles er op en eraan
Reality View en Lane Assistant Pro
De alom gewaardeerde Reality View is nu nog beter. Door Reality View Pro heeft u een duidelijk natuurgetrouw overzicht van de wegsituatie. Elke afslag en rijbaan wordt duidelijk weergeven. En met de vernieuwde versie van de Lane Assistant heeft u geen problemen met het kiezen van de juiste rijbaan bij afslagen, rotondes en stoplichten. De weg die u moet nemen wordt altijd duidelijk weergegeven op het brede scherm.
gpsshop.be goede zaak
Ook met Nederlandse spraak?
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Volledig "off topic" want de vraag van topicstarter ga ik niet rechtstreeks beantwoorden.
Een van de mogelijke antwoorden is al gegeven door Angel Eyes : Garmin 755, 765, 775. Aarzel niet. Garmin is multifunctioneel.
Wat "jouw" beste keuze is kan ik niet weten.
De reden dat ik een Garmin fan ben is het feit dat alle gegevens van mijn Nüvi kunnen gedeeld worden met mijn GPSmap60CSx en mijn EtrexHS. Een ongekende luxe, alhoewel die 3 toestellen een totaal andere bestaansreden hebben.
bvb : die Etrex heeft geen "Aalice of Betty" aan boord die zegt of je links of rechts moet. Er zit ook ook geen enkele kaart met wegen in. Het is eigenlijk meer een super fietscomputer met supercompas.
Weet wel dat met de gegevens van die EtrexHS en die GPSmap60CSx ik in staat ben om mijn Nüvi (die met die vriendelijke vrouwenstem van Alice dus ) te kiezen of ik bij jou binnen thuiskom langs de voordeur of de achterdeur. (Zolang ze drie meter van elkaar verwijderd zijn.)
Als je een GPS systeem niet voor 100% wil benutten, kies dan iets anders dan Garmin.
Groetjes van een Garmin addict
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment